کد خبر: ۵۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه معاونین و مشاوران، مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم و مسئولین استان از سرپرستی موسسه اعتباری کوثر در استان قم بازدید نمودند.
موسسه اعتباري کوثر به موفقيت هاي خود مباهات مي کند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ معصومه ابتکار در جمع کارکنان شعب استان قم ضمن تبریک دهه فجر و ایام الله 22 بهمن گفت: تلاش ها و اقداماتی که این موسسه برای بهبود فرآیندهای بانکی، ارتقا سطح خدمات در سطح استان و نظام بانکی ارائه نموده بسیار مشهود است .
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش تکنولوژی در ارائه خدمات نوین بانکی افزود: بانکداری الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم است و قطعا موسسه اعتباری کوثر نیز گام های شایسته ای در تسهیل و ارائه خدمات به مشتریان برداشته است.
وی بیان داشت: اهمیت به معیشت و حمایت از بانوان کارآفرین از سوی موسسه اعتباری کوثر بسیار ارزشمند است و امیدواریم این حمایت ها گسترش یابد.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اهمیت حمایت از بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار از انعقاد تفاهم نامه ای با موسسه اعتباری کوثر در این راستا استقبال خواهیم نمود.
در ابتدای این دیدار آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مشاور امور بانوان موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به معاون رئیس جمهور، استاندار قم و هیئت همراه گزارشی از تأسیس و عملکرد موسسه  در نظام بانکی ارائه نمود.
محمدی با اشاره به اینکه موسسه اعتباری کوثر تنها نهاد مالی با نام بانوان است، افزود: 22 درصد از کارکنان کوثر را بانوان متخصص و متعهد تشکیل می دهند که وجه تمایز مجموعه کوثر با بسیاری از نهادهای مالی فعال دیگر، بهره مندی از جوانان متخصص، متعهد و با انگیزه است.
مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در امور بانوان تاکید نمود: کسب موفقیت و درخشش های کوثر در ایام الله دهه مبارک فجر را به فال نیک می گیریم و هفتمین سالگرد تاسیس موسسه را جشن خواهیم گرفت که امیدواریم همواره شاهد روند توسعه ای و پیشرفت کوثر در نظام بانکی باشیم.
در ادامه این نشست مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم گفت: موسسه اعتباری کوثر علاوه بر فعالیت در بخش اقتصادی و پرداخت تسهیلات منطبق بر ضوابط شرعی که باعث رضایت مراجع و آیات عظام گردیده، همواره سعی نموده است در کنار سایر خدمات، توجه ویژه ای به امور بانوان داشته باشد که در این راستا تسهیلاتی نیز در جهت معیشت و کارآفرینی به بانوان بد سرپرست و سرپرست خانوار پرداخت گردیده است.
وی افزود:  حمایت از بنیاد معلولین فاطمه زهرا(س) و آزاد سازی زندانیان جرائم مالی با محوریت بانوان خود سرپرست از جمله امور خیریه موسسه کوثر با همکاری ستاد دیه کشور است.
وی اظهار داشت: تمام سعی و تلاش کارکنان و مدیران موسسه در تکریم ارباب رجوع، صداقت در گفتار، توجه ویژه به همراهی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، اجرای فرامین مقام معظم رهبری به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: