کد خبر: ۵۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران: مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع رمز موفقيت در بانکداري نوين است و کاركنان بانك مي بايست براي اهتمام به امور مشتريان، مراجعين و متقاضيان تمامي تلاش خود را به كار گيرند.
عیسی امامی: مشتری مداری رمز موفقیت در بانکداری نوين است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، عضو هیات مديره بانک از شعبه مرکزي و دواير ستادي مديريت شعب سمنان بازديد کرد و در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي، علاوه بر ارزيابي عملكرد استان در حوزه هاي مختلف، بر افزايش همت همگاني براي تحقق برنامه هاي ترسيمي درفرصت باقي مانده از سال تاكيد كرد.

ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابي و جذب منابع، تخصيص بهينه منابع، بررسي نحوه پيگيري براي وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسيل هاي موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پايدار از جمله موارد مطرح شده در اين نشست بود.

امامی در جلسه نشست هم اندیشی روسای شعب و دواير ستادي استان سمنان توجه به اصل مشتري مداري را رمز موفقيت در فضاي رقابتي حال حاضر عنوان کرد و گفت: تسريع و تسهيل در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه با لحاظ بهداشت اعتباري و استفاده از بسترهاي خدمات نوين بانکداري و کاهش قيمت تمام شده پول مي تواند به بهبود بيش از پيش عملکرد بانك كمك كند.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران از جایگاه مناسبی در ميان آحاد جامعه و همچنين شبکه بانکي کشور برخوردار است و استان سمنان نيز از نظر ظرفيت هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي داراي قابليت منحصر به فردي است كه بايد به درستي از آن استفاده كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: