کد خبر: ۵۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای از مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به این شرح است:  


«به حول و قوه‌ی الهی، حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.» مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است. امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ٣٩ سال که از عمر بابرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد، توانسته است به‌رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست‌اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امریکا و هم‌پیمانانش از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده‌اند، فایق بیاید. ایران اسلامی توانسته است با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ی خود در عرصه‌ی تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و ندای حق‌طلبانه‌ی ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و هم‌دلی مردم و مسئولین نظام است.



یوم الله ٢٢ بهمن ماه، روزی است که ولایت‌پذیری، خودباوری، ظلم‌ستیزی، مردم‌سالاری و عدالت‌خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بار نشست. دهه‌ی فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن نقطه‌عطف و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. در طلیعه‌ی روز‌های درخشان فجر از همه چیز شایسته‌تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آن‌هاست.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن تبریک ایام الله دهه‌ی مبارک فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند، با اعلام حضور مسئولین و همکاران ستاد در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن‌شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت به عمل می‌آورد.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
نام:
ایمیل:
* نظر: