کد خبر: ۵۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
از رسوایی اخلاقی خیریه آکسفام تا سقوط مالی غزه
تجارت آنلاین: بحران رسوایی اخلاقی خیریه آکسفام بر دولت انگلیس، غزه درلبه سقوط مالی، سرمایه گذاران در انتظار نوسانات بیشتر بازارها و گفتگوی چین و آمریکا درباره تجارت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز دنیا هستند.
*بحران رسوایی اخلاقی خیریه آکسفام بر دولت انگلیس – گاردین
خیریه آکسفام با بحرانی بزرگ پس ازانتشار خبر رسوایی جنسی کارکنانش روبروست به طوریکه می تواند پرداخت  34 میلیون پوند کمک دولت انگلیس به این خیریه را متوقف کند. مددکاران مرکز خیریه آکسفام در جریان زلزله سال ۲۰۱۰ در هائیتی، به جای کمک به زلزله‌زدگان، بیشتر وقت خود را به خوشگذرانی با دختران و زنان خیابانی می‌گذراندند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*غزه درلبه سقوط مالی – نیویورک تایمز
چالش بین حماس و مقامات دولت خودگردان فلسطین به اقتصاد غزه ضربه میزند و به سوی سقوط می رود این امر خطر افزایش خشونت و تقابل با اسرائیل را بیشتر می کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*سرمایه گذاران در انتظار نوسانات بیشتر بازارها – وال استریت ژورنال
بازارهای بورس پس از سقوط معاملات سهام جهانی در هفته گذشته درچالش برای یافتن پایگاهی ثابت هستند.نگرانی از افزایش تورم در آمریکا باعث شده تا تحلیلگران بازار درانتظار شکاف های بیشتر در بازارهای بورس باشند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

* گفتگوی چین و آمریکا درباره تجارت – چاینا دیلی
دیپلمات های دو کشور چین و آمریکا توافق کردند تا درباره مسائل تجاری گفتگوی نرم تری داشته باشند و دور دوم مذاکرات را برقرار کنند. نمایندگان پکن و واشنگتن توافق کردند تا راهی را برای حل مشکلات تجاری پیدا کنند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار