کد خبر: ۵۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
تکذیب خبر افزایش قیمت محصولات کرمان موتور:
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه‌التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه‌های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی ثبت‌نامی این شرکت پاسخ داد.
خودروهای وارداتی ثبت‌نام شده مشمول گرانی نمی شود
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه‌التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه‌های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی ثبت‌نامی این شرکت پاسخ داد.
حسن اکبری اظهار کرد: تاکنون هیچ مبلغی مازاد بر قیمت قطعی زمان ثبت نام از مشتریان چه در زمینه خودروهای تولیدی و چه وارداتی دریافت نشده است.
وی ادامه داد: تمام مشتریان براساس قیمت قطعی ثبت نامی، خودروهای خود را دریافت خواهند کرد.
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با بیان اینکه احتمال تاخیر در تحویل برخی خودروها به مشتریان وجود دارد، خاطرنشان کرد: به رغم هرگونه تاخیر احتمالی، خودروهای مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد تحویل خواهد شد
کرمان موتور پیش تر قیمت جدید هفت محصول خود را اعلام کرد که براساس بخشنامه ابلاغی این شرکت به نمایندگی‌های فروش قیمت جدید هیوندای i۱۰ به ۷۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت هیوندای i۲۰ نیز به ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت جدید سوناتا نیز ۲۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. این شرکت در بخشنامه خود قیمت جدید سانتافه را ۳۰۹ میلیون تومان و توسان را ۲۶۳ میلیون تومان اعلام کرده است.
قیمت اکسنت نیز به ۱۰۷ میلیون تومان و النترا به ۱۹۹ میلیون تومان افزایش یافته‌ است.
این قیمت ها در حالی ماه گذشته اعلام شد که برخی از سایت های خبری در گزارش هایی انتقاد از وضعیت فروش این شرکت پرداختند و از گرانی قیمت خودروها بعد از اعلام تعرفه های جدید انتقاد کردند.
به عنوان نمونه تسنیم نوشت: کرمان موتور از اول بهمن قیمت جدید هیوندای النترا 2018 وارداتی را به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرده که در آن شاهد اختلاف قیمت حدود 40 میلیون تومانی دو شرکت رقیب برای واردات محصولات هیوندای هستیم. به این صورت که آسان موتور در بخشنامه جدید اعلام کرده النترا 2018 فول با تحویل 3 ماهه را 161 میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما کرمان موتور همین خودرو را با تحویل 3 ماهه 198 میلیون تومان‌می‌فروشد.
این خبرگزاری در ادامه آورده است : جالب اینجاست کرمان موتور یک شبه قیمت خودروی سانتافه مدل 2017 را 68 میلیون تومان افزایش و آن را با قیمت 335 میلیون تومان به فروش می رساند.


نام:
ایمیل:
* نظر: