کد خبر: ۵۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
از احتمال مذاکره آمریکا و کره شمالی تا مبارزه فرانسه با کارگران غیرمجاز
تجارت آنلاین: بازگشت بهبودی به بازارهای بورس اروپایی، تغییر رویکرد آمریکا نسبت به کره شمالی، رشد شدید اختلالات تغذیه در انگلیس و تلاش فرانسه برای مبارزه با کارغیرقانونی از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*بازگشت بهبودی به بازارهای بورس اروپایی – فایننشال تایمز
پس از یک هفته تنش در بازارهای جهانی سهام های اروپایی به سوی بهبودی حرکت کردند. سرمایه گذاران نسبت به سود معاملات خوش بین تر شدند و بورس های آلمان، انگلیس و فرانسه 1 درصد افزایش پیدا کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تغییر رویکرد آمریکا نسبت به کره شمالی – وال استریت ژورنال
دولت آمریکا نشانه هایی از تمایل به مذاکرات زودهنگام با مقامات پیونگ یانگ را نشان داده است. این رویکرد جدید در سخنان مایک پنس معاون رئیس جمهور مشاهده شد که از مذاکرات بدون پیش شرط  صحبت کرد. ایالات متحده هنوز تلاش دارد تا تحریم های بین المللی علیه کره شمالی را افزایش دهد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*رشد شدید اختلالات تغذیه در انگلیس – گاردین
تعداد مراجعه کنندگان مبتلا به اختلالات تغذیه به بیمارستان های افزایش داشته است که با خطر مرگ روبرو هستند.تعداد مراجعه کنندگان درسال 2017 دوبرابر سال قبل بوده و به 13.885 نفر رسیده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش فرانسه برای مبارزه با کارغیرقانونی - لوموند
وزیر کار فرانسه اعلام کرد به زودی محرک هایی را برای مبارزه با کار غیرقانونی اعمال می کند.روز دوازده فوریه صد کارگر مهاجر غیرقانونی نسبت به سختگیری قوانین مهاجرتی اعتصاب کردند.براساس قوانین تازه وزارت کار فرانسه کار برای افرادی که هویت دروغین دارند سخت خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار