کد خبر: ۵۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
در جلسه میان شرکت شهرآفتاب و شرکت تی جی اکسپو کشور ترکیه مطرح شد:
شرکت تی جی اکسپو ترکیه که رتبه برتر برگزاری نمایشگاه‌های ترکیه را در کارنامه خود دارد در دیدار با مدیرعامل شهر آفتاب متقاضی برکزاری نمایشگاه‌های مختلف با حضور شرکت‌های ترکیه‌ای در شهر آفتاب است
همکاریهای مشترک نمایشگاهی ایران و ترکیه توسعه می یابد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب، جلسه هماهنگی میان شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب و شرکت تی جی اکسپو کشور ترکیه با حضور جناب آقای احمد مدیرعامل شرکت تی جی اکسپو و سرکار خانم نرگیس مدیر امور نمایشگاه های خارجی و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل و جمعی از مدیران نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل شهرآفتاب برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد رئوف قادری، با اشاره به این که توسعه اقتصادی در خاورمیانه در راستای همکاری بین کشورهای منطقه تحقق می‌یابد، اظهار داشت: توسعه همکاری مشترک با کشورهای همسایه در دستورکار دولت ایران قرار دارد و به طبع آن شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از شرکتهای سرمایه گذار و برگزار کننده نمایشگاه کشور ترکیه استقبال می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه گسترش نمایشگاه‌ها بین دو کشور ایران و ترکیه می‌تواند سبب رشد و توسعه روابط تجاری در منطقه شود، بیان کرد: سیاست نمایشگاه شهرآفتاب مبتنی بر افزایش برگزاری نمایشگاه‌های خارجی است و تا کنون با چند کشور از جمله آلمان و عمان در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توافق صورت گرفته است.

قادری افزود: انتقال تکنولوژی و ماشین آلات الویت و شرط اصلی ما برای برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در شهرآفتاب است و درکنار آن همکاری متقابل و امکان برگزاری نمایشگاه ایران در کشورهای مورد نظر از دیگر خواسته‌ها و پیش شرط های ما می‌باشد که به دنبال تحقق آن هستیم.

وی با اشاره به صحبتهای صورت گرفته با مجلس و دولت در مورد نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب اظهار کرد: تبدیل شدن نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به قطب صنعت نمایشگاهی خاورمیانه در آینده نزدیک دور از انتظار نیست و انشالله به زودی خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود: ما اکنون با بیش از 100 شرکت متقاضی برای برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب مواجه هستیم که در آینده قطعا با ترافیک برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مواجه خواهیم شد.

در ادامه این جلسه احمد مدیرعامل شرکت تی جی اکسپو با اشاره به بازخورد مناسب و بسیار خوب نمایشگاه‌های شهرآفتاب بیان کرد: شرکت ما در زمینه برگزاری نمایشگاه بیش از 30 سال تجربه دارد و برای یک هدف بزرگ می خواهیم در شهرآفتاب، نمایشگاه برگزار کنیم که برای این منظور تجربه‌ و پارمترهای لازم را داریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 400 هزار تولید کننده ترکیه‌ای خواهان ورود به بازار ایران هستند گفت: با برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب می‌توان برای ورود بخشی از سرمایه گذاران کشور ترکیه به ایران کمک کرد.

مدیرعامل شرکت تی جی اکسپو با تشبیه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با نمایشگاه تویاپ استانبول اظهار کرد: نمایشگاه تویاپ چون مانند شهرآفتاب خارج از شهر استانبول قرار داشت ابتدا مورد استقبال قرار نگرفت، اما به دلیل ویژگیهای خاص خود به نمایشگاه شماره یک ترکیه تبدیل شد و با توجه به ویژگیهایی که در شهرآفتاب دیدم به زودی این مکان نیز به عنوان نمایشگاه شماره یک ایران شناخته خواهد شد.

در پایان مدیرعامل شرکت تی جی اکسپو درخواست برگزاری نمایشگاه را در سه حوزه نمایشگاهی به صورت رسمی به شهرآفتاب اعلام کرد و جناب آقای قادری قول مساعدت برای بررسی و هماهنگی های لازم را دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: