کد خبر: ۵۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
چهلمین و چهارمین شماره دو ماهنامه آموزشی، پژوهشی و تحلیلی گزارش موردی ویژه بهمن و اسفند 1396 به بررسی اصول اساسی بیمه انجمن بین‌المللی ناظران بیمه اختصاص یافت.


روابط عمومی پژوهشکده بیمه در زمینه اهمیت این گزارش اعلام کرد: انجمن بین ‌المللی ناظران بیمه به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهایی که ساختاری جامع جهت نظارت بر شرکت‌های بیمه تدوین نموده است، از زمان تاسیس در سال 94 هیاتی را مسئول تدوین اصول، استانداردها و سایر موارد مربوط به نظارت بر بخش بیمه و کمک به پیاده‌سازی آنها نموده است.
بر پایه این گزارش اصول اساسی بیمه (ICP) ها را می‌توان به منظور استقرار و ارتقای چارچوب و سیستم نظارت به کار گرفت و پژوهشکده بیمه به عنوان بازوی پژوهشی صنعت بیمه کشور مبادرت به ترجمه (ICP) ها‌ی منتشر شده توسط انجمن بین‌المللی ناظران بیمه نموده است.
این گزارش می افزاید با توجه به موضوعات (ICP) ها کل آنها طی سه شماره پیاپی از نشریه گزارش موردی منتشر خواهند شد که بخش اول آن مشتمل بر (ICP) های 1الی 13 در این شماره بررسی شده است.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه می شود، می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس /htpp://bookstore.irc.ac.ir و خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: