کد خبر: ۵۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، ساختمان جدید بیمه "ما" در استان آذربایجان غربی افتتاح و راه اندازی شد.
افتتاح ساختمان جدید بیمه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی ،آقای حجت بهاری فر، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه "ما"  و آقای  میر سیاوش اسبقی  معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه ، نشست مشترکی را با همکاران و شبکه فروش استان آذربایجان غربی  برگزار کردند.
در ابتدا آقای جسور قره باغ رییس شعبه ارومیه، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه ، به اختصار گزارشی از عملکرد شعبه در طول فعالیت ارائه کرد.
در ادامه مراسم حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، نقاط قوت و ضعف شبکه فروش را بیان کرده  و باتوجه به موقعيت ، پتانسيل و ظرفيت هاي مناسب منطقه ، به شناسائي و تشريح صحیح انواع ريسك ها در زمینه فروش بیمه نامه پرداخت.
در انتها جلسه پرسش و پاسخ  با حضور کارگزاران، نمايندگان شبکه فروش و پرسنل  شعبه استان آذربایجان غربی در فضای بسیار صمیمی برگزار و در خصوص تفویض اختیار به شعب و نمایندگی ها و همچنین چگونگی اعطای وام به نمایندگان از سوی بانک ملت بحث و تبادل نظر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: