کد خبر: ۵۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
مراسم اختتامیه اولین جشنواره بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا با عنوان «عاقبت بخیر شوید» با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بیمه سینا، معاونین و مدیران، نمایندگان فروش و همچنین بیمه‌گذاران منتخب این شرکت برگزار شد.


مراسم اختتامیه اولین جشنواره بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا با عنوان «عاقبت بخیر شوید» که با هدف توسعه فرهنگ بیمه‌های زندگی، ایجاد انگیزه در شبکه فروش و افزایش فروش بیمه‌های زندگی از دهم شهریورماه 1396 مصادف با عید سعید قربان آغاز شده بود، با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بیمه سینا، معاونین و مدیران، نمایندگان فروش و همچنین بیمه‌گذاران منتخب این شرکت در هتل پارسیان اوین برگزار شد. 
در این مراسم امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا ضمن خوش‌آمدگویی به بررسی جایگاه بیمه‌های زندگی در کشور ایران پرداخت و گفت: بیمه‌های اجتماعی نقش بسیار پررنگی در کشورمان دارند و در مقابل بیمه‌های تجاری سهم کمی در بازنشستگی و آینده افراد دارند. در حال‌حاضر، تنها 14 درصد از 28 هزار میلیارد ریال پرتفوی بیمه‌های تجاری مربوط به بیمه‌های زندگی است، اما پیش‌بینی می‌شود تاحدود ده سال آینده سهم بیمه عمر و زندگی به 28 هزار میلیارد ریال برسد. این یعنی ما با بازار بزرگ بیمه‌های زندگی در ده سال آینده روبه‌رو هستیم. امیدوارم که برگزاری چنین جشنواره‌هایی انگیزه‌ای ایجاد کند که شبکه فروش با سرعت بیشتری در فروش بیمه‌های زندگی گام بردارد.
از سوی دیگر، دکتر محمدعلی جمالی، معاون فروش و توسعه بازار بیمه سینا نیز درباره اهداف برگزاری جشنواره «عاقبت بخیر شوید»، افزود: این جشنواره با هدف ترغیب نمایندگان برای فعالیت در رشته‌های زندگی شروع شد و با موفقیت چشم‌گیر به اتمام رسید. در این جشنواره 300 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حق بیمه‌های وصولی را افزایش دادیم که رشد قابل توجهی بود. همچنین پیش از این تنها 20 درصد نمایندگان ما در حوزه فروش بیمه‌های زندگی فعال بودند که در حال‌حاضر به حدود 80 درصد رسیده است. 
در این جشنواره 49 شعبه و حدوداً 900 نماینده در سراسر کشور به رقابت و عرضه بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری سینا پرداختند که در نهایت سه شعبه و هشت نماینده برتر این جشنواره که بیشترین میزان فروش را داشتند، اعلام شدند.
شعبه‌های برتر در این جشنواره عبارتند از: شعبه شیراز به مدیریت محمدحسین فاتحی‌نژاد، شعبه بوشهر به مدیریت سجاد مظفری و شعبه اصفهان به مدیریت حمیدرضا نوری.
اسامی نمایندگان برتر این جشنواره نیز به شرح زیر است:
ـ منصوره هاشمی، نماینده کد 2350 از شهرستان گناوه 
ـ سهیلا شکوهیان نماینده کد 2414 از شهرستان شیراز 
ـ اکرم بهمنی نماینده کد 2854 از شهرستان شیراز 
ـ حمزه حسینزاده کوهی نماینده کد 2479 از شهرستان کرمان
ـ حسین جوان نماینده کد 5292 از شهرستان بیرجند 
ـ فرشته نبیئیان نماینده کد 2957 از شهرستان آباده
ـ محمدعلی عربیان نماینده کد 2524 از شهرستان سمنان 
ـ محمد میرزائی نماینده کد 2004 از شهرستان ملایر 
در این مراسم سه مرحله قرعه‌کشی بین نمایندگان فروش، شعب و بیمه‌گذاران برگزار شد و در پایان مراسم نیز قرعه‌کشی جایزه ویژه جشنواره انجام شد و از بین پانزده نماینده فعال جشنواره، فرشته نبیئیان از استان فارس و غلامرضا شیراززاد از استان خوزستان برنده یک دستگاه خودرو سواری به ارزش 400 میلیون ریال شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: