کد خبر: ۵۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
فعالیت سرویس های سفارش خودرو در سال های اخیر در ایران رونق و سرعت زیادی گرفته است. این روزها ماکسیم با هدف بهبود خدمت رسانی به شهروندان ایرانی در بیشتر شهرهای بزرگ کشور،‌ توانسته اعتماد مخاطبان را جلی کند.
ماکسیم با هدف بهبود خدمت رسانی به مسافران و رانندگان وارد بازار شد

بازار سفارش خودرو در ایران در چند سال اخیر رونق زیادی گرفته است و ماکسیم نیز با توجه به نیاز روز افزون مردم به استفاده بهینه از زمان و جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک تلاش دارد تا بتواند با افزایش مزیت های بیشتری به ارایه خدمات خود بپردازد. 
سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم با گذشت دو ماه از حضور خود در ایران هم اکنون در شهرهای تهران، ساری، کرمانشاه، شیراز، اصفهان و قم فعالیت خود را شروع کرده است.

از امتیازهای ویژه ماکسیم می توان به سفارش همزمان چند خودرو، مشخص کردن نوع بار همراه مسافر و نیز انتخاب  قیمت در زمان های پرترافیک و ازدحام اشاره کرد. 
این در حالی است که در شرکت ماکسیم جوانان خلاق ایرانی با بهره گیری از دانش روز و تجربه شرکتی که در بیش از 200 شهر دنیا فعالیت دارد،‌تازه ترین شیوه های خدمت رسانی به شهروندان را دنبال می کنند. 

 ماکسیم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 سرویس درخواست خودروی آنلاین ماکسیم با گذشت دو ماه از حضور خود در ایران هم اکنون در شهرهای تهران، کرج،  بندر عباس،‌ ساری، مشهد،‌کرمانشاه، شیراز، اصفهان،‌ کرمان و قم فعالیت خود را شروع کرده است.

این شرکت هم اکنون در شبکه های اجتماعی تلگرام(در دو بخش تلگرام راننده ها و مسافران)، اینستاگرام، آپارات و توئیتر حضور دارد و هم چنین در کنار این شبکه ها، آخرین اخبار و اطلاعیه های خود را در وبلاگ خود منتشر می کند.

 برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ماکسیم می توانید به
آدرس تلگرامی راننده ها به نشانی: https://t.me/maximdriver_iran 
و نیز آدرس تلگرامی مسافران به نشانی: https://t.me/maxim_iran مراجعه کنید.
همچنین ماکسیم در فضای اینستاگرام نیز حضور دارد. برای دنبال کردن ماکسیم در ایستاگرام می توانید به صفحه اینستاگرامی www.instagram.com/taximaxim_ir مراجعه کنید.

 فیلم های آموزشی ماکسیم در شبکه اجتماعی آپارات نیز به آدرس:
https://www.aparat.com/maximtaxiiran در دسترس بوده و از طریق این صفحه می توانید آخرین فیلم ها و خبرهای تصویری مربوط به ماکسیم را دنبال کنید.

علاوه بر این موارد، صفحه توئیتر ماکسیم نیز به آدرس https://twitter.com/maxim_ir آخرین اخبار مربوط به این شرکت را به اطلاع شما می رساند.

مسافران و راننده های ماکسیم می توانند آخرین اخبار، اطلاعیه ها و فیلم های آموزشی این سرویس درخواست خودروی آنلاین را از طریق هر کدام از آدرس هایی که به آنها اشاره شد دنبال کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: