کد خبر: ۵۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
نماینده مردم میاندوآب هشدار داد:
نماینده مردم میاندوآب با انتقاد از نوسانات بازار ارز، گفت: نوسانات نرخ ارز یک توطئه است. خبری در راه است، ‌از خواب بیدار شوید.
نوسان نرخ ارز یک توطئه است؛ منتظر یک خبر باشید
نماینده مردم میاندوآب با انتقاد از نوسانات بازار ارز، گفت: نوسانات نرخ ارز یک توطئه است. خبری در راه است، ‌از خواب بیدار شوید.
به گزارش تجارت آنلاین از ایسنا، جهانبخش محبی‌نیا در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز، گفت: سلامی دارم به انسان‌های مظلوم که با سیاست‌های غلط ما زندگی‌شان از هم پاشیده و مورد ظلم قرار گرفته‌اند و در جایی نمی‌توانند فریادشان را برآورند و اعتراض کنند.
وی افزود: آقای رییس‌جمهور، آقای رییس مجلس و آقای رییس قوه قضاییه و آقای رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز ارز توسط بانک مرکزی که فروشنده عمده در این کشور است با نرخ ۴۹۴۰ تومان عرضه شد. اگر صرافی‌ها پنج یا شش درصد بر این نرخ اضافه کنند باید ۳۰۰ یا ۵۰۰ تومان بیشتر از این در نظر بگیریم. افزایش نرخ ارز آثار تورمی دارد و پول ملی ایران را از ارزش می‌اندازد. این افزایش، پول ملی را له و لورده می‌کند و استقلالی برای پول ما نمی‌گذارد. همچنین باعث انتقال دارایی مردم ایران به خارج می‌شود.
محبی‌نیا ادامه داد: ۴۰ سال است که کویت و امارات نرخ ارز را ثابت نگه داشته‌اند. بارها گفتیم سیاست‌های ارزی و پولی را دنباله‌روی سیاست‌های مالی نکنید، گوش ندادید. روز گذشته آقای نوبخت مطرح کرد که این وضعیت برازنده نیست ولی متاسفانه معاونت اقتصادی رییس‌جمهور اعلام کرد که اینها ریشه اقتصادی ندارد،‌ اگر ریشه اقتصادی ندارد ریشه در کجا دارد، بگویید. این محافظه‌کاری‌ها ما را کشت.
این نماینده مجلس گفت: دارند ارز را زیرزمینی می‌کنند. هنوز پرونده بودجه را نبستیم دلار پنج هزار تومان را رد می‌کند. بر اساس قانون اساسی، شما نمایندگان در راس ملت و راس مسائل هستید چرا فریادتان شنیده نمی‌شود؟ نوسان نرخ ارز یک توطئه است و به ضعف مدیریت باز می‌گردد. خبری در راه است از خواب بیدار شوید.



نام:
ایمیل:
* نظر: