کد خبر: ۵۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود متعهد به ساخت و بازسازي مدرسه ۹ کلاسه شهرستان ثلاث باباجاني استان كرمانشاه شدند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در تفاهم نامه ای که میان سازمان بازسازي مدارس استان کرمانشاه و بانک قرض الحسنه مهر ايران امضا شد، اين بانك ساخت ۳ باب مدرسه روستاهاي سوخور عبدي، بابارستم و ژاومرگ سفلي از توابع شهرستان زلزله زده گيلانغرب به مبلغ چهارميليارد و پانصد ميليون ريال را تقبل كرد.
در این جلسه، میرزایی مديرشعب استان کرمانشاه بانک قرض الحسنه مهرايران به نمايندگي از سوي کارکنان بانك، تفاهم نامه ديگري با عنوان بازسازي و مقاوم سازي مدرسه ۹ كلاسه حضرت خديجه كبري شهرستان زلزله زده ثلاث باباجاني را از محل حقوق اهدا شده پرسنل اين مجموعه به مبلغ چهارميليارد و پانصد و هفتاد ميليون ريال امضا كرد. 
نظری مدیرکل سازمان بازسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عمل خداپسندانه مديران و کارکنان بانك قرض الحسنه مهر ايران گفت: اينكه يك بانك و كاركنان آن به صورت خودجوش گام در مسير اعتلاي علمي كشور مي گذارند و با اين تفكر كه ساخت هر مدرسه چراغي روشن بر پيكر جامعه ماست اقدام به ساخت مدرسه آنهم در مناطق زلزله زده كرده اند قابل تقدير و تشكر است.
وی افزود: امید است این حرکت زیباي بانک قرض الحسنه مهرايران موجب جنب و جوش جامعه اقتصادي کشور به سمت توسعه مکان هاي آموزشي و علمي كشور شود تا در آينده نزديك هيچ فردي به واسطه نبود امكانات آموزشي از نور علم بي بهره نباشد.
در ادامه، مدیر شعب استان کرمانشاه نیز گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک مردمي است كه در فعاليت ده ساله خود نشان داده در سختي هاي مردم در كنار آنان قرار مي گيرد. بانكي كه بدون دريافت سود و با درآمد حاصل از كارمزدها توانسته كمك حال مردم در رفع احتياجات ضروري، تهيه جهزيه، ازدواج، كمك هزينه تحصيلي، درمان و ... شود.
میرزایی با اشاره به سابقه درخشان سازمان نوسازی مدارس استان گفت: خبرها حاکي از اين است که مدارسي که توسط اين سازمان بازسازي شده اند در زلزله ۷.۲ ريشتري آبان ماه امسال کوچكترين صدمه اي نديده اند و اين خبر خوشايند بانك را بر آن داشت كه مسئوليت بازسازي و ساخت چهار مدرسه مورد تفاهم را به اين سازمان خوش نام بسپارد . 
میرزایی در پایان با اشاره به خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: پرداخت ۲هزار تسهيلات قرض الحسنه به مردم زلزله زده، تهيه ۳۳هزار بسته آموزشي و بهداشتي براي دانش آموزان مناطق محروم کشور و پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار تنها بخش کوچکي از خدمات بانك در راستاي مسئوليت اجتماعي آن است كه در چندماه اخير صورت گرفته است .

نام:
ایمیل:
* نظر: