کد خبر: ۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین درعرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژه ای در مدیریت و صرفه جویی وقت مشتریان انجام داده است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
بر اساس این گزارش؛ موسسه اعتباری کوثر در راستاي ارايه خدمات مطلوب، کاهش حضور مشتريان درشعب و افزايش سطح دسترسي آنها به خدمات بانکي با رونمایی و به روز رسانی همراه بانک خود توانسته بیش از 278 هزار نفر از مشتریان خود را از خدمات همراه بانک بهره مند و بیش از 20 میلیون تراکنش در این حوزه ثبت نماید.
این گزارش می افزاید: در حوزه اینترنت بانک نیز بیش از 350 هزار نفر از مشتریان محترم از خدمات اینترنت بانک کوثر استفاده می کنند.
لازم به ذکر است؛ موسسه اعتباری کوثر با صدور نزدیک 3 میلیون کارت نقدی و بیش از یک میلیون کارت هدیه، سلیقه های متفاوت مشتریان موسسه را مدنظر قرار داده است. همچنین با ایجاد زیر ساخت های لازم، بیش از 177 هزار نفر از مشتریان کوثر فعالیت های خود را از طریق تلفن بانک انجام می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: