کد خبر: ۵۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه ارزیابی عملکرد شعب درجه دو پست بانک گفت : این بانک در پایان دهه دوم فعالیت خود به جایگاه شایسته نزدیک شده و دهه سوم دهه شکوفائی و درخشش آن خواهد بود.
دکتر صباغی: دهه سوم فعالیت پست بانک دهه شکوفایی و درخشش این بانک خواهد بود

صباغی افزود : برنامه های انجام شده توسط امور شعب پست بانک تعامل و همدلی بین ستاد و اجرا را تقویت کرده و این همدلی تبعات مثبت فراوانی در پیشبرد اهداف بانک و خدمت رسانی به مردم خواهد داشت 
وی تصریح کرد: برنامه پست بانک در سال 1397 برنامه ای شفاف، هدفمند و قابل اجراست که نقش موثر این بانک در اقتصاد کشور را پررنگ تر خواهد کرد.
صباغی وظایف محوله به پست بانک را مسئولیت هایی خطیر و بزرگ دانست و افزود: پست بانک هم هم ملاحظات و محدودیت های دولتی بودن را داراد و هم باید انتظارات سهامداران بخش خصوص را مورد توجه قرار دهد، اما با با تعامل و برنامه ریزی مناسب مدیریت بانک هم در تحقق انتظارات دولت و هم در مسیر مورد انتظار بخش خصوص روند مطلوبی طی شده است .
صباغی به لزوم ارتباط مستمر روسای شعب با باجه های بانکی شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: باید نیازها و انتظارات منطقی باجه های بانکی احصاء و آنها را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ترغیب کرد
وی افزود: نصب 1000 دستگاه خودپرداز در باجه های روستایی مسئولیت شعب بانک را مضاعف ساخته و بویژه در ایام تعطیلات عید باید پشتیبانی و پول گذاری این دستگاهها با حساسیت بیشتری انجام شود تا بتوانیم تعطیلات مطلوبی برای مردم فراهم سازیم.
محمود شیردل مدیر امور شعب پست بانک ایران ضمن تقدیر از شعب بخاطر همکاری در یکسان سازی نرم افزار بانک گفت: تمام دغدغه های شعب برای داشتن یک نرم افزار کامل و قوی جهت ارائه خدمات بانکی احصاء و بررسی شده و نسخه جدید نرم افزار بنکو انتظارات شعب را برآورده می کند.
شیردل افزود: توجه و پیگیری اجرای برنامه های اخیر بانک مانند تسهیلات صندوق توسعه ملی و ساماندهی باجه های بانکی بسیار مهم است اما شعب باید سود آوری و درآمد زایی شعبه را بعنوان یک هدف مستمر در فعالیت های روزانه خود مورد نظر داشته باشند.
شیردل افزود: باجه های بانکی شریک های خوب بانک هستند و با توجه تاثیرگذاری عملکرد این باجه ها بر تصور افکار عمومی از کیفیت خدمات بانک باید نظارت و حمایت مستمر از این باجه ها مورد توجه شعب باشد . 
علیرضا پورحسین مدیر کل امور شعب پست بانک ایران نیز در این جلسه گفت: واحدهای ستادی امور شعب ارتباط مستمر با واحدهای اجرایی و شناسایی مشکلات و موانع ارائه خدمات را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و این ارتباط همدلی و تعامل مطلوبی بین ستاد و اجرا برقرار کرده است .
پورحسین به استمرار جلسات ارزیابی عملکرد شعب در سال 97 اشاره کرد و گفت: برقراری ارزیابی شعب بصورت گفتمانی و ارتباط مستقیم شعب با مدیران ستادی باعث می شود که روسای شعب روحیه مضاعفی برای ارائه خدمت به مردم پیدا کنند و هنگام برخورد با مشکلات احساس کنند هم از طرف مدیریت استان و هم از طرف ستاد تهران مورد حمایت هستند و می توانند از همفکری دوستان خود در شعب سایر استانها هم برخوردار شوند .
پورحسین حضور مدیران واحدهای ستادی در جلسات ارزیابی عملکرد شعب را بسیار ارزشمند امیدوارکننده دانست و گفت : با طی روند فعلی و تقویت رابطه ستاد و شعب انتظار می رود در پایان سال 97 پست بانک 400 شعبه همسان از نظر نگرش و سطح کیفی خدمات و دانش حرفه ای داشته باشد، که تحقق این هدف تضمین کننده آینده ای روشن و پررونق برای این بانک خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: