کد خبر: ۵۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
جاسوسی های روسی در لندن؛
تجارت آنلاین: سکوت ترامپ درباره دخالت روسیه در انتخابات، چین تعرفه های سنگین آمریکا را تلافی می کند، ادعای دیدار اعضای حزب کارگر با جاسوس های روس و نامزدی مجدد کورودا برای بانک مرکزی ژاپن برای بهبود رشد اقتصادی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز دنیا هستند.
*سکوت ترامپ درباره دخالت روسیه در انتخابات –نیویورک تایمز
پس از مشخص شدن دخالت 13 نهاد و عامل روسی در انتخابات آمریکا اولین عکس العمل ترامپ ادعای این بود که هیچ رابطه بین کمپینش با روسیه نبوده است.اما تحقیقات رابرت مولر نشان می دهد که روسیه در یک جنگ گسترده مجازی با ایالات متحده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های دنیا

*چین تعرفه های سنگین آمریکا را تلافی می کند – ساندی مورنینگ پست
 وزارت بازرگانی چین تعرفه های گمرکی دولت آمریکا بر صفحات خورشیدی و فولاد را محکوم و اعلام کرد امیدوار است واشنگتن نسبت به جنگ تجاری خود را کنترل کند.چین تاریخ طولانی تلافی کردن دارد و زمانی که کار به بحث تجاری می کشد دولت ترامپ ممکن است با سیاستگذاریهای مشابه روبرو شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های دنیا

*ادعای دیدار اعضای حزب کارگر با جاسوس های روس – ساندی تلگراف
یک مامور چک مدعی شده است 15 نماینده حزب کارگر در پارلمان انگلیس با جاسوس های روسی دیدار داشتند. براساس این ادعا جرمی کوربین رهبر حزب ، کن لیوینگستون و جان مکدونال جزو این 15 نفر بودند که در دهه 80 میلادی به جاسوسان بلوک شرق اطلاعات می دادند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های دنیا 

*نامزدی مجدد کورودا برای بانک مرکزی ژاپن برای بهبود رشد اقتصادی – ژاپن تایمز
دولت ژاپن برای دومین دوره هاریکو کورودا را برای ریاست بانک مرکزی ژاپن نامزد کردامری که باعث می شود این مدیر کهنه کار زمان بیشتری برای مبارزه با تورم ، نرخ بهره و رشد اقتصادی سومین اقتصاد جهان را داشته باشد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های دنیا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار