کد خبر: ۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
در آخرین رده بندی رسمی شرکت های برتر ایران؛
در بیستمین رتبه بندی صد شرکت برتر ایرانIMI-۱۰۰ ، همراه اول در تمامی شاخص های ارزیابی، قاطعانه بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.
همراه اول رتبه دوم ارزش بازار و رتبه سوم سودآوری را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، طی مراسمی که با حضور دکتر محمد شریعت مداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس مجید درویش مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر همایش، دکتر منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جمعی از مسؤولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت های برگزیده تقدیر شد.
در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس ۳۳ شاخص همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بهره وری کل عوامل» و ... معرفی شدند.
بر این اساس، شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص های «بالاترین ارزش بازار» رتبه دوم، «بیشترین سودآوری» رتبه سوم، «بالاترین ارزش افزوده» رتبه هشتم و در شاخص «بیشترین فروش» با دو رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، رتبه نوزدهم را کسب کرد.
همچنین از شرکت های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) شرکت اول از نظر «بهره روی کل عوامل» و رتبه سوم «شاخص فروش» و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) رتبه پنجم «شاخص فروش» را در میان شرکت های «گروه ارتباطات و مخابرات»، کسب کردند. 
سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده و بیستمین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۵ شرکت ها بوده است.
سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «معرفي شركت‌هاي برتر ايران انتخاب شده بر اساس رتبه ‌بندي IMI-۱۰۰»، «گردهمايي مديران ارشد شركت ‌هاي دولتي و خصوصي كشور با هدف افزايش سطح همكاري ‌هاي في‌ مابين»، «ايجاد زمينه براي تعامل بيشتر مديران و سياست‌گذاران اقتصادي كشور با مديران بنگاه‌هاي اقتصادي»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌ های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: