کد خبر: ۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
بانک صادرات ایران همراستا با سیاست‌های پولی بانک مرکزی و در راستای کمک به کنترل نقدینگی‌های سرگردان در بازار غیرمتشکل پولی، با مجوز بانک مرکزی فروش اوراق گواهی سپرده با نرخ سود ٢٠ درصدی را تا ١٠ اسفندماه ١٣٩٦ ادامه خواهد داد. این اوراق بر اساس زمان‌بندی تعیین شده بانک مرکزی، از ٢٨ بهمن ١٣٩٦، به مدت ٢ هفته در شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور قابل واگذاری است.
فروش گواهی سپرده ٢٠ درصدی در شعب بانک صادرات ایران تا ١٠ اسفند ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، شعب این بانک در سراسر کشور از روز شنبه مورخ ٢٨ بهمن ١٣٩٦، به مدت ٢ هفته  اقدام به فروش اوراق گواهی سپرده ریالی مدت‌دار ویژه کرده که تاکنون با استقبال ویژه‌ای از سوی مشتریان بانک روبرو بوده است.
بنا بر این گزارش و بر اساس ضوابط اعلام شده بانک مرکزی، اوراق مزبور یک ساله و با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد و پرداخت سود آن در مقاطع ماهانه خواهد بود. حداقل مدت زمان لازم برای تعلق سود به این گواهی، یک ماه و بازخرید قبل از سررسید نهایی آن با نرخ ۱۴ درصد سالانه خواهد بود.
فروش اوراق گواهی سپرده مزبور برای هر شخص حداقل به میزان یک میلیون ریال عرضه می‌شود و مبنای محاسبه سود، ۳۶۵ روز می‌باشد. امکان بازخرید قسمتی از این گواهی سپرده نیز وجود دارد. نقل و انتقال گواهی سپرده مزبور به غیر به اشکال مختلف ممنوع می‌باشد و با توجه به با نام بودن اوراق، لازم است بازخرید آن صرفاً توسط خریدار و یا نماینده قانونی وی انجام شود. این اوراق که در شرایط فعلی اقتصادی کشور یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تمامی شعب بانک صادرات ایران به حساب می‌آیند، معاف از مالیات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: