کد خبر: ۵۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
ماجرای پیدا شدن لکه سیاه در کوهستان دنا چیست؟
مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لاشه هواپیمای سقوط‌کرده تهران ـ یاسوج پیدا شد. این خبر در حالی اعلام شده است که دیگر مسئولان پیدا شدن لاشه هواپیمای اسمان را تکذیب می کنند.
لاشه هواپیمای سقوط کرده آسمان پیدا شد
مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لاشه هواپیمای سقوط‌کرده تهران ـ یاسوج پیدا شد.
مجتبی مرادی اظهار کرد: دقایقی پیش لاشه هواپیمای سقوط‌کرده تهران ـ یاسوج پیدا شد.
وی بیان کرد: لاشه این هواپیما در محدوده نوقل و دنگزلو پیدا شده است.
ساعت 8 صبح روز گذشته یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر 72 متعلق به هواپیمایی آسمان پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد به سمت یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان از رادار خارج شده و در شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان سقوط کرد.

با وجود اعلام این خبر اما سخنگوی سازمان هواپیمائی کشور گفت: پیدا شدن لاشه هواپیما را تایید نمی کنم. جعفرزاده اظهار داشت: خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج را تایید نمی کنم.

وی با تاکیدبر اینکه روال ما این است که اخبار مستند در این خصوص باید از مدیرکل دفتر نظارت بر هوانوردی دریافت شود، گفت: روال بررسی سانحه این است که از تیم بررسی سانحه اخبار درست را دریافت کنیم.

مدیرعامل هلال احمر اصفهان نیز در همین خصوص گفت: لاشه هواپیما هنوز پیدا نشده است.

محسن مومنی در خصوص پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج اظهار داشت: این مسئله قطعی نیست و مانند دیگر مکان ها این هم یک احتمال است.

وی با اشاره به اینکه من در هلی کوپتری که مسئولان کهکیلویه نیز حضور داشتند، بودم و فقط در این منطقه یک لکه سیاه دیده شد، افزود: هیچ چیزی قطعی نیست و نباید با چنین خبرهایی مردم را دچار نگرانی کنیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار