کد خبر: ۵۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
دلار در کانال 4500 تومان؛ سکه 1 میلیون و 490 هزار تومان
در جریان معاملات بازار آزاد تهران و همزمان با سومین روز از فروش اوراق مشارکت ریالی و ارزی، نرخ دلار به کانال ۴۵۰۰ تومانی بازگشته و به ۴۵۶۸ تومان رسیده؛ ضمن اینکه هر یورو هم ۵۷۰۴ تومان است. سکه هم زیر 1 میلیون و 500 هزار تومان است.
آغاز موج زیان دهی سرمایه گذاران در بازار سکه و دلار
در جریان معاملات بازار آزاد تهران و همزمان با سومین روز از فروش اوراق مشارکت ریالی و ارزی، نرخ دلار به کانال ۴۵۰۰ تومانی بازگشته و به ۴۵۶۸ تومان رسیده؛ ضمن اینکه هر یورو هم ۵۷۰۴ تومان است.  سکه هم زیر 1 میلیون و 500 هزار تومان است.
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا به کانال ۴۵۰۰ تومانی بازگشته و به ۴۵۶۸ تومان رسیده است. ضمن اینکه هر یورو با ۳۲ تومان کاهش به ۵۷۰۴تومان، پوند ۶۷۷۰ تومان، درهم امارات ۱۳۱۱ تومان و لیر ترکیه ۱۳۰۴ تومان است.
در بازار سکه و طلا نیز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۲ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده است.
در عین حال هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۷۳۶ هزار تومان، ربع سکه ۴۴۴ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۹۵ هزار تومان است.
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۴۶ دلار و ۵۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴۳ هزار و ۳۶۷ تومان است.
کاهش قیمت و سقوط آزاد ارزش دلار و سکه در حالی رخ می دهد که بسیاری از افراد با آغاز موج گران شدن دلار و سکه در بازار با وجود هشدارهای کارشناسان سرمایه های سرگردان خود را به این بخش کوچ دادند و حالا با افت قیمت ها و ترکیدن حباب با روند زیان دهی سرمایه های خود مواجه شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار