کد خبر: ۵۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حقوق حق‌التدریسان رسمی امشب پرداخت می‌شود و عیدی این عزیزان نیز تا ۲ روز آینده واریز می شود.
اعلام زمان پرداخت حقوق و عیدی معلمان
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حقوق حق‌التدریسان رسمی امشب پرداخت می‌شود و عیدی این عزیزان نیز تا ۲ روز آینده واریز می شود.
به گزارش تجارت آنلاین از خانه ملت، در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، فاطمه ذوالقدر با اشاره به لزوم پرداخت حقوق حق التدریسان، گفت: پرداخت معوقات حق التدریسان و نهضت سواد آموزی که از مهر ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند الزامی است چرا که به ایام عید نزدیک می‌شویم و باید حقوق این افراد تعیین تکلیف شود؛ معاونت امور مالی آموزش و پرورش باید اعتبارات مناسبی برای این امر در نظر بگیرد.
وزیر آموزش وپرورش در پاسخ به این نماینده گفت: حقوق حق‌التدریسان رسمی امشب پرداخت می‌شود و عیدی این عزیزان نیز تا ۲ روز آینده واریز می شود.
در همین رابطه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از پرداخت عیدی فرهنگیان تهران همراه با حقوق بهمن ماه خبر داد.
سیدعلی یزدیخواه، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص زمان پرداخت عیدی فرهنگیان اظهار داشت: براساس اعلام مسئولان مالی کشور، قرار است عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه پرداخت شود که فرهنگیان نیز جزو کارمندان دولت محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: اسناد مالی ما آماده است و به محض آنکه خزانه اعلام کند، برای پرداخت عیدی فرهنگیان آموزش و پرورش شهر تهران اقدام می‌کنیم.
یزدیخواه در خصوص پرداخت اضافه کار معلمان رسمی نیز افزود: منتظر گشایش اعتباری از سوی خزانه کشور هستیم که قول‌های مساعدی داده شده است و امیدواریم بتوانیم طی هفته‌های آینده پرداخت کنیم.
 هیئت وزیران میزان پاداش پایان سال 1396 (عیدی ) را مبلغ ثابت 8 میلیون و 475 هزار ریال تعیین کرد. محمدباقر نوبخت زمان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) کارمندان دولت را همزمان با واریز حقوق بهمن اعلام کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار