کد خبر: ۵۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
در جلسات مشترک مدیران ارشد شرکت بیمه اتکایی اسکور فرانسه و بیمه مرکزی بر رفع موانع و راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه تاکید شد.
افزایش تعامل های بین المللی صنعت بیمه کشور

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در راستای دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با مدیران ارشد شرکت بیمه اتکایی اسکور فرانسه در سال ۲۰۱۷ و انعقاد قراردادهای اتکایی میزان همکاری و تعامل کارشناسان بیمه مرکزی با این شرکت افزایش یافت.

بنابر این گزارش، شرکت اسکور دو سمینار آموزشی با موضوعات ریسک های ساحلی و فراساحلی انرژی و مدلسازی حوادث طبیعی به ترتیب در بازه های زمانی ۱۵-۱۴ و ۲۴- ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در پژوهشکده بیمه برگزار کرد و به موازات برگزاری سمینارهای فوق، جلساتی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه اتکایی به همراه مدیرکل و معاون مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی با کارشناسان فنی و مسئولین بخشهای مختلف شرکت اسکور برگزار شد.

در این جلسات، ریسکهای بالادستی و پایین دستی انرژی، پوشش عدم النفع (LOP) و وقفه در تولید (BI) و ارائه این پوششها در حوزه ریسکهای انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) در صنعت بیمه ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در صورت نیاز صنعت بیمه سمیناری توسط شرکت اسکور صرفاً برای پوششهای عدم النفع (LOP) و وقفه در تولید (BI) در آینده برگزار شود.

در ادامه، موارد تحت پوشش و همچنین کیفیت داده ها و اطلاعات مورد نیاز جهت انعقاد قرارداد مازاد خسارت حوادث طبیعی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکتهای بیمه که شرکت اسکور بعد از دوران تحریم برای اولین بار در تأمین پوشش اتکایی در آن مشارکت نمود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین درخصوص حداقل اطلاعات مورد نیاز جهت مدل سازی حوادث طبیعی برای این قرارداد و ارائه نرخ فنی و مشارکت هر چه بیشتر در تأمین پوشش اتکایی نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: