کد خبر: ۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
مديرعامل بانک اقتصادنوين با اشاره به لزوم پياده‌سازي دقيق الگوهاي تفکرات سيستمي در اين بانک گفت: رعايت اين اصل موفقيت بانک را تضمين خواهد کرد.
پياده‌سازي دقيق الگوهاي تفکرات سيستمي در بانک اقتصادنوين

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري در جمع کارکنان سرپرستي شعب منطقه 4 تهران اين بانک افزود: با رعيات اين اصل ضريب بهره‌وري در عمليات بانکي افزايش خواهد يافت و در نهايت شاهد رشد سودآوري بانک خواهيم بود.
وي اظهار داشت: براي رسيدن به اين هدف شعب بانک نقش مهم و تعيين‌کننده‌اي ايفا مي‌کنند که لازم است اين موضوع مورد توجه مسئولين شعب قرار گيرد، ضمن اينکه لازم است همکاران شعب به موضوع سودآوري شعب به عنوان شاخص ارزيابي عملکردي کليدي بيش از پيش توجه کنند.
بلگوري ادامه داد: شعب بايد در تعامل با مشتريان الگوي برد - برد را مد نظر قرار داده و در کنار رعايت اين اصل نسبت به ارايه خواست‌ها و نيازهاي مشتريان بر اساس بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي صادره اقدام کنند.
وي چابکي را اصلي مهم در جلب رضايت مشتريان توصيف کرد و گفت: سرعت ارايه خدمات در کنار نوآوري زمينه را براي ارايه خدمات با کيفيت به مشتريان فراهم مي‌کند.
مدير عامل بانک اقتصادنوين سرمايه انساني جوان و تحصيل کرده را مزيت انحصاري بانک اقتصادنوين در ارايه خدمت به مشتريان دانست و گفت: با بازنگري در ساختار سازماني زمينه پيشرفت همکاران بهتر شده که در اين راستا کار راهه شغلي بر پيشبرد اهداف در اين بخش نظارت مي‌کند.
پيش از سخنان مديرعامل بانک اقتصادنوين، محمد رضا فرجاديان سرپرست منطقه چهار تهران بانک اقتصادنوين گزارشي از وضعيت شعب تحت پوشش اين سرپرستي ارايه کرد. در اين مراسم علاوه بر جمعي از مديران ارشد بانک حسين کريمخان ‌زند مديرعامل شرکت بيمه نوين، ساسان معدل مديرعامل شرکت پرداخت نوين، صيفي مديرعامل شرکت پايدار ايرانيان و حسن خورسند مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين نيز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: