کد خبر: ۵۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
توضیحات سخنگوی سپاه درباره نحوه پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج
در سومین روز از عملیات تجسس امدادگران، لاشه هواپیمای‌ تهران-یاسوج‌ در ارتفاعات دنا پیدا شد. سخنگوی سپاه پاسداران از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج توسط بالگردهای نیروهای هوا فضای سپاه خبر داد.
لاشه هواپیمای‌ آسمان پیدا شد + عکس و فیلم
در سومین روز از عملیات تجسس امدادگران، لاشه هواپیمای‌ تهران-یاسوج‌ در ارتفاعات دنا پیدا شد. سخنگوی سپاه پاسداران از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج توسط بالگردهای نیروهای هوا فضای سپاه خبر داد.
کاپیتان بالگردی که لاشه هواپیمای تهران یاسوج را مشاهده کرده است در ساعت 10:35 ضمن تایید کشف لاشه هواپیما، گفت: اجازه انتشار اطلاعات تکمیلی را ندارد.
سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای ساقط شده تهران یاسوج را در یکی از مناطق برف‌گیر منطقه نوقل، تأیید کرد.
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه نیز با اشاره به پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا اعلام کرد: صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود را در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.
سردار رمضان شریف اعلام کرد: صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود را در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.
وی افزود: لاشه این هواپیما در کوه دنا و در مختصات جغرافیایی NC-۴۲۰۸ و E-۵۱۴۲۹۳ قرار دارد.
شریف با اشاره به جزئیات عملیات جستجوی هواپیمای مفقود شده، گفت: بر اساس مکان و مختصاتی که پهپادهای سپاه عصر دیروز پس از انجام عملیات جستجو  داده بود، امروز دو بالگرد نیروی هوافضای سپاه به محل اعزام شد و فرمانده این نیرو اعلام کرد که لاشه هواپیما پیدا شده و در تصاویری که از آن گرفته شده، آرم و نشان هواپیما نیز مشخص است.
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اقدام در این زمینه یافتن موقعیت هواپیما بود، خاطرنشان کرد: به محض فراهم شدن شرایط جوی هم امکان هلی‌برن وجود دارد و هم امکان راهنمایی امدادگران از طریق دسترسی زمین به محل حادثه وجود خواهد داشت.
شریف گفت: عملیات دسترسی به دلیل صعب‌العبور بودن و شرایط جوی مشکل است اما از این لحظه به بعد همه اقدامات بر روی نقطه پیدا شدن لاشه هواپیما متمرکز خواهد شد. در عکس زیر برخی از اجساد مسافران هواپیمای آسمان را مشاهده می کنید:

لاشه هواپیمای‌ اسمان پیدا شد + عکس


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار