کد خبر: ۵۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
از قتل عام در سوریه تا بازرسی از فیسبوک
تجارت آنلاین: بازرسی از فیس بوک در رابطه با دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ، منع قطعات سلاح های نیمه خودکار توسط ترامپ ، سختگیری فرانسه بر قوانین مهاجرتی و قتل عام در سوریه از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*بازرسی از فیس بوک در رابطه با دخالت روسیه در انتخابات - فایننشیال تایمز
فیس بوک با موجی از انتقاد از سوی آمریکا روبروست و متهم است که روسیه با دستکاری در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک در انتخابات آمریکا دخالت کرده است. این اتهام علیه نهاد ها و شرکت های روسی می گوید سازمان تحقیقاتی روسیه از فیس بوک ، یوتوب، گوگل و توییتر استفاده کرده است. براساس مدارک تحقیقات اف بی آی ، انتشار اخبار و عکس های دروغین در فیس بوک و اینستاگرم عامل اصلی دخالت های روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*منع قطعات سلاح های نیمه خودکار توسط ترامپ – نیویورک تایمز
به دنبال حمله مرگبار مدرسه ای در فلوریدا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستور تهیه طرحی را برای ممنوع کردن وسیله ای که سرعت شلیک سلاح های نیمه خودکار را در حد یک مسلسل بالا می برد داده است. این وسیله موسوم به "بامپ استاک" در تیراندازی سال پیش در لاس وگاس که ۵۸ کشته به جا گذاشت استفاده شده بود. از هفته پیش که دانش آموز سابق دبیرستانی در فلوریدا ۱۷ نفر را در آنجا کشت فشار بر آقای ترامپ بالا گرفته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*سختگیری فرانسه بر قوانین مهاجرتی– لوموند
دولت فرانسوا ماکرون قوانین حقوقی مهاجرت و پناهندگی را سخت تر خواهد کرد.رئیس جمهور فرانسه خواستار بازسازی مرزها برای جلوگیری از ورود مهاجران شد. دولت قصد دارد تا دوران بازداشت مهاجران غیرقانونی را از 45 روز به 90 روز برساند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*قتل عام در سوریه – ایندیپندنت
درگیری منطقه غوطه در دو روز گذشته باعث مرگ 250 نفر شده است. درگیری‌ها میان ارتش سوریه و شورشیان همچنان ادامه دارد و ارتش سوریه تجهیزات سنگینی وارد اطراف غوطه شرقی کرده تا عملیات نظامی بزرگی را شروع کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار