کد خبر: ۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور آقای مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه ایران معین برگزار شد.


سخنران اول این نشست آقای سید غلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومی بود که در خصوص ویژگی‌های روابط  عمومی فعال و موفق سخن گفت و توصیه‌های کاربردی به  مدیران و فعالان روابط عمومی صنعت بیمه ارائه داد.
در بخش بعدی این برنامه خانم لیلا طاهری رییس روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بیمه ایران معین سخنانی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی ایراد کرد. وی در سخنانش به نقش و تأثیرگذاری این موضوع در محبوب سازی برند شرکتها و همبستگی با جامعه اشاره و رویکردهای نوین مسئولیت اجتماعی شرکتی در دنیا را معرفی کرد.
در ادامه مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی و پرداختن هرچه بیشتر شرکت‌های بیمه به این مهم تأکید کرد و خواهان بررسی این موضوع به صورت برنامه مشترک جمعی توسط کارگروه‌های  تخصصی شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه شد. در این راستا آقای محمدعلی مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بیمه و تدوین کتابی با این موضوع را پیشنهاد کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
 محوری‌ترین بحث نشست امروز  نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین ماه 1397 بود. بیشتر مدیران روابط عمومی حاضر در نشست به زمان و نحوه برگزاری این نمایشگاه، نبود نظم و هماهنگی در برگزاری و مناسب نبودن فضا و سالن‌های اختصاص داده شده به شرکت‌های بیمه و جانمایی غرفه‌های شرکت‌های بیمه  انتقاد داشتند.
 عدم حضور شرکت‌های بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین 97 به عنوان یکی از راهکارهای اعتراضی مطرح شد و مقرر گردید تا ضمن تدوین بیانیه مشترک نقطه نظرات و انتقادات شرکت‌های بیمه به نحوه برگزاری این نمایشگاه اعلام شود و پس از ابلاغ به مسئولین و برگزار کنندگان این برنامه ، تصمیم گیری نهایی  صورت پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: