کد خبر: ۵۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
محبوبه رنجبر به موجب ابلاغ مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بانک قرض الحسنه مهر ايران منصوب شد.
انتصاب‌مسئول‌اجرای‌قانون‌انتشار‌و‌دسترسی‌آزاد‌به‌اطلاعات‌بانک

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حق دسترسی آزاد به اطلاعات مصداقی روشن از حقوق شهروندي به شمار مي رود و اراده مسئولان براي اجراي اين طرح، گام بزرگي در اين زمينه محسوب مي شود که با همکاري نهادها، رسانه ها، سازمان هاي مختلف مي توانند آثار و پيامدهاي خوبي داشته باشد تا اطلاعات به موقع در اختيار مردم قرار گيرند و انتخاب و عملکرد مردم برپايه اين اطلاعات صورت پذيرد.
دسترسی آزاد به اطلاعات از فرآیندهای دموکراسی به شمار مي رود و به شفاف‌سازي و رفع فساد کمک مي کند؛ به همين علت دولت يازدهم و دوازدهم در راستاي عمل به حقوق شهروندي و اجراي قانون حق دسترسي آزاد به اطلاعات، سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات را راه اندازي كرده است.
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران نيز در همين راستا و با هدف تنوير افکار عمومي و دسترسي آزاد مردم به اطلاعات، طي حكمي دكتر محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي را به عنوان مسئول اجراي قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات بانك منصوب كرد.
در متن این ابلاغ آمده است: نظر به تعهد و سوابق ارزنده سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات بانک قرض الحسنه مهر ايران منصوب مي‌گرديد. انتظار مي رود با اتکال به خداوند متعال در انجام وظايف محوله اهتمام ورزيد.
موفقیت شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلاي نام بانک قرض الحسنه مهر ايران را از خداوند متعال خواهانم.

نام:
ایمیل:
* نظر: