کد خبر: ۵۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
بحران گوشتهای آلوده در انگلیس
تجارت آنلاین: آلودگی گوشت در نیمی از کارخانجات انگلیس، فشار رشد بدهی بر بودجه کشورهای ثروتمند، ترامپ تحریم های کره شمالی را افزایش داد و چالش ماکرون با بیماری دنیای کشاورزی از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز هستند.
*آلودگی گوشت در نیمی از کارخانجات انگلیس – گاردین
تقریبا دو سوم کارخانجات برش گوشت در انگلستان قوانین بهداشت را نقض کرده است. آلودگی براثر باکتری موجود در سطح دستگاه ها بیشترین نقض بوده است. این تحقیقات سیستم استاندارد غذایی  برای نظارت بر سلامت غذایی زیرسئوال می برد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فشار رشد بدهی بر بودجه کشورهای ثروتمند – فایننشال تایمز
سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی هشدار داد موجی از بدهی های سنگین بر بودجه های کشورهای ثروتمند تاثیر گذاشته است.کشورهای توسعه یافته با بدهی دولت های خود روبرو هستند و نرخ پایین بهره های بانکی نیز براین چالش تاثیر گذاشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*ترامپ تحریم های کره شمالی را افزایش داد – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ،تحریم های تازه و سخت تری را علیه کره شمالی اعلام کرد تا به دولت پیونگ یانگ فشار بیشتری اعمال گردد.این تحریم ها پیونگ یانگ را با سنگین ترین محدودیت ها مواجه خواهد کرد بیش از پنجاه شرکت حمل و نقل دریایی و کشتی هایی را هدف قرار می دهد که به کره شمالی برای دور زدن تحریم ها کمک می کنند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چالش ماکرون با بیماری دنیای کشاورزی– فیگارو
رئیس جمهور فرانسه ساعت ها در کاخ ورسای برای صحبت با کشاورزان وقت گذاشت. امانوئل ماکرون شنبه وارد سالن بین المللی کشاورزی شد امری که مسئولیت سیاسی وی را تحت فشار می گذارد زیرا دنیای کشاورزی با بحران روبروست.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
    

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار