کد خبر: ۵۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
دکتر نوربخش در مراسم روز مهندس:
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم بازنگری در معماری واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی باید متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف کشور و نیازهای مراجعه کنندگان طراحی و در معماری واحدها هویت سازمانی منعکس شود.
معماری‌واحدهای‌بیمه‌ای‌و‌درمانی‌سازمان‌تأمین‌اجتماعی‌باید‌منعکس‌کننده‌هویت‌این‌سازمان‌باشد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در همایش بزرگداشت روز مهندس در جمع مدیران و کارکنان دفتر فنی و مهندسی، دفتر راهبری سیستم ها و اداره کل پشتیبانی درمان و مهندسی پزشکی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بزرگترین افتخار همه مجموعه مدیران و همکاران حوزه های مختلف سازمان تامین اجتماعی خدمت صادقانه به بیمه شدگان و بازنشستگان است و شکرانه این نعمت بزرگ، تلاش بیشتر برای ارتقا رضایتمندی این عزیزان است.

دکتر نوربخش ادامه داد: در حوزه فن آوری اطلاعات فعالیت های مجاهدانه ای انجام می شود و امنیت اطلاعات بیمه شدگان و بازنشستگان یکی از مهمترین اولویت های سازمان تأمین اجتماعی محسوب می شود.

وی فعالیت ها و تلاش های مدیران و کارکنان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان تأمین اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: کارکنان حوزه آی تی باید با دلگرمی و امید مشغول به کار باشند و زمینه ارتقا شغلی آنان فراهم شود.

وی رعایت اخلاق حرفه ای را در کنار توجه به مسائل فنی در حوزه مهندسی مورد تأکید قرار داد و گفت: در بخش های مهندسی سازمان تأمین اجتماعی از بهترین و آخرین فن آوری ها استفاده شده است.

دکتر نوربخش گفت: تامین اجتماعی سازمان بزرگی است و در حوزه های بیمه، درمان و اقتصاد ماموریتهای کلیدی دارد و دو نیاز اصلی بیمه شدگان و بازنشستگان شامل تامین درمان و تامین معیشت در دوران کهنسالی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه روش های سنتی خدمت پاسخگوی نیازها و انتظارات به حق مردم نیست، اظهار داشت: هر گونه اصلاحات ساختاری و خدمت رسانی بیشتر به مردم و یا نظارت و کنترل بیشتر بر فرآیندها از مسیر آی تی عبور می کند و به همین دلیل از ٤ سال پیش نهضت آی تی در سازمان آغاز شد.

دکتر نوربخش اصلاح ساختارهای مالی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی را با تقویب بخش آی تی قابل انجام دانست و گفت: در بخش بیمه ای اقدامات ارزشمندی انجام شده که با تکمیل آنها شاهد تحول اساسی در خدمات سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه پیشرفت و توسعه حوزه آی تی این سازمان متناسب با سایر بخش ها نبوده است، اظهار داشت: دلیل این وضعیت دوره ۱۰ ساله فترت بخش آی تی طی ادوار گذشته است و در این دوره شاهد جهش های فراوان حوزه فن آوری در کشور و جهان هستیم. این یک الزام قطعی است که باید با شتاب بیشتر در این بخش حرکت کنیم و از این جهت در نقطه عطف قرار داریم.

دکتر نوربخش گفت: با تلاش مستمر همکاران حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات درحال پیشرفت در این عرصه هستیم و پروژه هایی از جمله پرونده الکترونیک اجرا شده لست که زمینه ساز بسیاری از خدمات غیرحضوری برای بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساختار سازمان تامین اجتماعی منحصر به فرد است، گفت: طراحی نرم افزاری مورد نیاز این سازمان قابل الگو برداری از سایر سازمانها نیست و باید در درون سازمان ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه ساخت و ساز و بازسازی و نوسازی فضاهای اداری و درمانی سازمان نیز کار بزرگی انجام شده است. در بخش بازسازی و ارتقا هتلینگ حرکت مجاهدانه ای انجام شد و آثار رضایتمندی را در مراجعه کنندگان لمس می کنیم.

دکتر نوربخش افزود: برای توسعه مراکز درمانی بیشترین پروژه ها در حال انجام است و اقدامات بسیار خوبی انجام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: