کد خبر: ۵۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
پایان المپیک زمستانی با شاخه زیتون کره شمالی
تجارت آنلاین: پایان المپیک با شاخه زیتون کره شمالی، شبکه های اجتماعی فاقد قدرت محافظت از کاربران نوجوان، چین به شی قدرت طولانی مدت می دهد و فروش گسترده در بازار بورس آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*پایان المپیک با شاخه زیتون کره شمالی – فایننشال تایمز
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید درحالی در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی درکنار ژنرال کره شمالی ایستاد که پیونگ یانگ اعلام کرد قصد دارد تا مذاکرات مستقیم با آمریکا را آغاز کند.پیونگ یانگ همچنین گفته است رابطه اش با کره جنوبی و آمریکا باید پیشرفت داشته باشد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*شبکه های اجتماعی فاقد قدرت محافظت از کاربران نوجوان – گاردین
شرکت های شبکه های اجتماعی چون فیس بوک ، توییتر و اسنپ چت قادر به محافظت از کاربران نوجوان و کودک دربرابر آزار اینترنتی نیستند.زورگویی سایبری باعث صدمه به سلامت روانی افراد جوان شده و سواستفاده اینترنتی از کاربران ضربه بدی به آنان خواهد زد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چین به شی قدرت طولانی مدت می دهد – نیویورک تایمز
حزب کمونیست چین راه را برای باقی ماندن شی جینپینگ در سمت ریاست جمهوری باز کرد و اعلام کرد قانون محدودیت دو دوره ریاست جمهوری را لغو می کند.این حرکت شگفت انگیز درحالی رخ داد که شی جینپینگ به دنبال تقویت بهبود اقتصادی و مدرن کردن کشور است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فروش گسترده در بازار بورس آمریکا – وال استریت ژورنال
سرمایه گذاران پس از شنیدن خبر رکورد وام 642 میلیارد دلاری اقدام به فروش گسترده سهام کردند. اگر بدهی معروف به وام های حاشیه ای افزایش یابد کارشناسان نسبت به نگرانی سرمایه گذاران و فروش بیشتر سهام هشدار دادند.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار