کد خبر: ۵۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
تهدید موشکی پوتین
تجارت آنلاین: واکنش جهانی به افزایش تعرفه های فولاد، تهدید موشکی پوتین، گسترش دیوار امنیتی در بخش آنلاین چین و افزایش قیمت انرژی برای 1 میلیون انگلیسی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*واکنش جهانی به افزایش تعرفه های فولاد – وال استریت ژورنال
درحالی که کاخ سفید قصد افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم را به 25 درصد و 10 درصد دارد، کشورهای جهان به تصمیم دونالد ترامپ واکنش نشان دادند کانادا و اتحادیه اروپا از این تعرفه مستثنی نبودند و بیشترین ضرر را خواهند دید. نخست وزیر کانادا نسبت به اختلال در اقتصاد آمریکای شمالی هشدار داد و اتحادیه اروپا قصد مواجه به مثل را با تعرفه های خود علیه آمریکا دارد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تهدید موشکی پوتین – فایننشال تایمز
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ، در مصاحبه ای ادعا کرد روسيه تسليحات هسته‌اي جديدي ساخته که به هيچ وجه سيستم‌هاي دفاع موشکي نمي‌تواند آنها را هدف قرار دهد.این صحبت ها باعث تنش نسبت به آغاز یک مسابقه تسلیحاتی شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*گسترش دیوار امنیتی در بخش آنلاین چین – نیویورک تایمز
پکن درحال عبور از مرزهای سانسور آنلاین و کنترل فعالیت های مجازی مردم از کشور چین است . سالهای زیادی چین با استفاده از فیلتر معروف به دیوار بزرگ فعالیت های اینترنتی را محدود کرده است اکنون چین به دنبال گسترش این کنترل در جهان است و درحال مشاهده گفتگو های شهروندانش در دیگر سرویس های غیرچینی است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش قیمت انرژی برای 1 میلیون انگلیسی – گاردین
یک میلیون خانوار انگلیسی با قبوض بالای گاز و انرژی روبرو هستند. این درحالی است که انگلیس با یکی از سردترین زمستان های خود روبروست. دراین میان ترزا می نخست وزیر انگلیس وعده پایان افزایش قیمت حامل انرژی را وعده داده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار