کد خبر: ۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: سفر ولیعهد سعودی به قاهره، پیشروی احزاب مخالف سیستم در انتخابات ایتالیا، چین آماده دموکراسی مشاوره ای و چالش احزاب چپ بر دموکرات های آمریکا از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*سفر ولیعهد سعودی به قاهره برای فرار از تنش های سیاسی- وال استریت ژورنال
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای مذاکره درباره بازسازی روابط اقتصادی و سیاسی عربستان با متحدانش به مصر سفر کرد. هدف سفر بن سلمان بررسی فرصت های اقتصادی ذکر شده است. این سفر درحالی رخ می دهد که انتخابات مصر نزدیک است و بن سلمان از عبدالفتاح السیسی که رقبای انتخاباتی خود را به زندان انداخته حمایت کرد و در عربستان بازداشت شاهزادگان سعودی و مخالفان ادامه دارد.
ظهور دوباره برلوسکونی در دنیای سیاست

*پیشروی احزاب مخالف سیستم در انتخابات ایتالیا- فایننشیال تایمز
آرای اولیه انتخابات پارلمانی ایتالیا از پیروزی گسترده جنبش 5 ستاره و حزب راست افراطی نوردن لیگا حکایت دارد. شعارهای مخالفت با ورود مهاجران به ایتالیا بیشترین طرفدار را داشت. انتظار می رود ائتلاف راست ها به رهبری سیلیوبرلوسکونی بیشترین کرسی های پارلمانی را به خود اختصاص دهند.
ظهور دوباره برلوسکونی در دنیای سیاست

*چین آماده دموکراسی مشاوره ای – چاینا دیلی
مشاوران سیاسی کشور چین خواستار تلاش برای حل چالش های کلیدی شدند. در نشست چهار روزه کنگره ملی خلق چین "لی که چیانگ"، نخست وزیر چین از سیاستمداران کشورش درخواست کرد که از رئیس جمهور حمایت کرده و از او پیروی کنند. اخیرا محدودیت دوران ریاست جمهور چین برداشته شد و شی جی پینگ می تواند برای دوره های بعد نیز در سمت خود باقی بماند.
ظهور دوباره برلوسکونی در دنیای سیاست 

*چالش احزاب چپ بر دموکرات های آمریکا – نیویورک تایمز
با نزدیک شدن به انتخابات میاندوره ای آمریکا نمایندگان دموکرات برای پیروزی نیازمند ورود چهره های تازه است تا بتواند دیگر احزاب چپ را در انتخابات پشت سربگذارد.
ظهور دوباره برلوسکونی در دنیای سیاست 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار