کد خبر: ۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
رهبر کره شمالی میزبان هیئت مذاکره کنندگان کره جنوبی
تجارت آنلاین: ایتالیا درمسیر تقابل با اتحادیه اروپا، انتقاد نمایندگان جمهوریخواه از تعرفه های ترامپ، رهبر کره شمالی میزبان هیئت مذاکره کنندگان کره جنوبی و 271 مرگ براثر بیماران روانی در انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*ایتالیا درمسیر تقابل با اتحادیه اروپا – فایننشال تایمز
درحالیکه هنوز نتیجه انتخابات پارلمانی مشخص نیست احزاب راست افراطی نوردن لیگ و 5 ستاره بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. رهبران هر دو حزب جنبش پنج ستاره و لیگ، به طور جداگانه اعلام کرده‌اند که پیروز انتخابات هستند و باید تشکیل کابینه بدهند، هرچند هیچ یک از آنها اکثریت مطلق آرا و کرسی‌ها را ندارند و برای تشکیل کابینه نیازمند ائتلاف با احزاب دیگر هستند. این امر می تواند باعث تقابل میان ایتالیا و اتحادیه اروپا شود که با موج مهاجران وسیاست ریاضت مالی باعث نارضایتی برخی از شهروندان این کشور شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انتقاد نمایندگان جمهوریخواه از تعرفه های ترامپ – نیویورک تایمز
نمایندگان جمهوریخواه نگران جنگ تجاری و ضربه به اقتصاد کشور از رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند از افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم وارداتی صرفه نظر کند. اما دونالد ترامپ هیچ عکس العملی نسبت به این درخواست نشان نداده ولی ممکن است برای برخی کشورها استثنا قائل شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*رهبر کره شمالی میزبان هیئت مذاکره کنندگان کره جنوبی – وال استریت ژورنال
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با نماینده هئیت کره جنوبی دیدار کرد. رسانه‌های کره شمالی گزارش داده‌اند که در دیدار هیئت ویژه کره جنوبی با رهبر کره شمالی از جمله موضوع دیدار احتمالی رهبر کره شمالی با رئیس جمهوری کره جنوبی مطرح شده و در این مورد "توافقی رضایت‌بخش" حاصل شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

271 مرگ براثر بیماران روانی در انگلیس – گاردین
نزدیک به 271 مرگ بیماران روانی براثر عدم رسیدگی بیمارستان ها و بخش های درمانی در انگلیس درسال های 2012 تا 2017 رخ داده است.طرفداران حمایت ازسلامت روانی این آمار را یک تراژدی می دانند. عدم تشخیص درست و مراحل پرازاشتباه درمانی درکنار کمبود نیروی متخصص باعث این آمار بالای مرگ بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار