کد خبر: ۵۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
استعفای مشاور اقتصادی ترامپ
تجارت آنلاین: گمانه زنی پایان تنش های هسته ای در کره، استعفای مشاور اقتصادی ترامپ، بی اعتمادی اتحادیه اروپا به طرح برگزیت و نحوه تازه از دزدی هویت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز دنیا هستند.
*گمانه زنی پایان تنش های هسته ای در کره – فایننشال تایمز
به دنبال دیدار کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با هیئت مذاکره کنندگان کره جنوبی بسیاری از تغییر در استراتژی کیم جونگ اون و پایان تنش های هسته ای خبر دادند. با این دیدار تاریخی کره سعی در متوقف کردن تهدید جنگ را دارد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز از پیشرفت احتمالی تمجید کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*استعفای مشاور اقتصادی ترامپ – نیویورک تایمز
گری کوهن، مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا در امور اقتصادی از سمت خود استعفاء داد. کناره گیری گری کوهن تنها چند روز پس از اعلام تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم رخ داد. پیشتر کوهن هشدار داده بود درصورت اعمال این تعرفه از سمت خود کناره گیری می کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بی اعتمادی اتحادیه اروپا به طرح برگزیت – گاردین
تحلیلی که از سوی نمایندگان 27 عضو اتحادیه اروپا منتشر شده تلاش های ترزا می در روند برگزیت تنها تغییر در لحن توصیف کرده و هیچ ارزشی ندارد.اتحادیه اروپا معتقد است سخنان ترزا می نخست وزیرانگلیس درباره پیشبرد برگزیت بیشتر برای مدیریت حزب محافظه کار است تا پیشبرد راهکاری برای تجارت درمنطقه.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نحوه تازه از دزدی هویت –وال استریت ژورنال
هویت مصنوعی  درحال رشد است و به نوعی تازه از دزدی هویت تبدیل شده است که کارتهای اعتباری با نام هایی که وجود واقعی ندارند خلق شند و مبارزه با آنها از دید وزارت دادگستری بسیار مشکل است. به این دلیل که صاحت کارت های اعتباری واقعی نیست هیچ قربانی وجود نداردتا گزارش تخلف را به مراجع قانونی اطلاع دهد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار