کد خبر: ۵۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن با حضور تنی از مسئولان ارشد بانک ملی ایران و جمعی از کارکنان زن در این بانک برگزار شد.
گرامیداشت روز زن در بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک در این مراسم با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: مقام زن در اکثر فرهنگ ها و کشورها گرامی داشته می شود و در ایران باستان نیز گرامیداشت روز زن آداب و آیین خاصی داشته است.

وی اظهار کرد: مطالعات در آیات قرآن و روایات و حتی علوم روانشناسی ویژگی های بسیاری را با زنان مرتبط می داند که از آن دست می توان به آرامش و آسایش و عزت اشاره کرد و حتی در ایران قدیم زنان مهر بانو به معنای نگهدارنده مهر خوانده می شدند.

بارانی بیان کرد: زمانی که بانوان به حوزه های کسب و کار و فعالیت های اقتصادی وارد می شوند، از جایگاه و مسئولیت های مادرانه و همسرانه خود دست نمی کشند و این تلاش ها باعث استحکام خانواده و در نتیجه جامعه می شود.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: همچنین آمارها نشان می دهد که نسبت جریانات سوء در میان زنان بسیار کمتر است.

در این مراسم رامین کریمی نیا استاد دانشگاه و مشاور خانواده نیز مباحثی درباره جایگاه زن، روانشناسی زن و ... عنوان کرد.

همچنین طی مراسمی دیگر که با عنوان «جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از همسران طلایه داران امنیت و اقتدار» با حضور عبدالله زاده مدیر امور حراست و روسای ادارات کل حراست، حفاظت اسناد، رایانه و شرکت ها و حفاظت فیزیکی و فنی برگزار شد، از همسران کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی تجلیل شد.

اجرای زنده گروه موسیقی و تواشیع از دیگر برنامه های این مراسم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: