کد خبر: ۵۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
اعتراض خانواده هنرمند مکزیکی به عروسک تازه باربی
تجارت آنلاین: نگرانی در بازار فولاد آلمان، قمار ترامپ بر سرکره شمالی با "بله" ناگهانی، چالش پاکسازی فوکوشیما و اعتراض خانواده هنرمند مکزیکی به عروسک تازه باربی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*نگرانی در بازار فولاد آلمان -  وال استریت ژورنال
کارگران آلمانی نگران جنگ تجاری هستند که تعرفه های فولاد و آلومینیوم اعمال شده دونالد ترامپ صنعت فولاد این کشور را تهدید می کند.آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و کمیسیونر اتحادیه تجارت اروپایی اخیرا اعلام کردند که امیدوارند شامل کشورهای مستثنی از تعرفه باشند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*قمار ترامپ بر سرکره شمالی با "بله" ناگهانی – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با پذیرش دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از دیدار 45 دقیقه ای با نماینده هیئت کره جنوبی در کاخ سفید نشانگر روابط بین الملل در دوران ترامپ است. پذیرش ناگهانی ترامپ برای مذاکره با کره شمالی باعث بی اعتمادی تازه درباره استراتژی آسیایی کاخ سفید شده است. سوئد و سوئیس اعلام کرده‌اند که حاضر هستند میان امریکا و کره شمالی میانجی‌گری کنند.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چالش پاکسازی فوکوشیما – ژاپن تایمز
هفت سال پس از نشت هسته ای نیروگاه فوکوشیما ، نیروگاه های هسته ای فوکوشیما به دنبال تبدیل شدن به مرکزی بین المللی برای انرژی تجدید پذیر هستند. درسال 2011 سونامی در فوکوشیما باعث مرگ 18 هزار نفر و آلودگی آب شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*اعتراض خانواده هنرمند مکزیکی به عروسک تازه باربی – لس آنجلس تایمز

خانواده فریدا کالو هنرمند مکزیکی به شرکت تولید کننده عروسک تازه باربی  که به شکل این نقاش مکزیکی است اعتراض کردند و معتقدند این عروسک شباهتی به فریدا ندارد. این بحث به رسانه های مکزیک نیز کشیده شده است. شرکت ماتل عروسک های تازه خود را براساس شخصیت های معروف به مناسبت روز جهانی زن ارائه کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار