کد خبر: ۵۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بحران در روابط روسیه و انگلیس
تجارت آنلاین: عمیق تر شدن بحران بین روسیه و انگلیس، فشار ترامپ به شرکت سازنده چیپ های کامپیوتری، «شی» خواستار محیط پاک سیاسی و عقب نشینی ترامپ از کنترل سلاح از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*عمیق تر شدن بحران بین روسیه و انگلیس – فایننشال تایمز
«ترزا می» روسیه را مقصر احتمالی مسمومیت جاسوس سابق دانست. نخست وزیر بریتانیا می‌گوید سم اعصابی که در حمله به یک جاسوس سابق روسیه و دخترش استفاده شده از نوع جنگی بوده و از موادی است که در کشور روسیه تولید می‌شود. خانم می گفت دولت بریتانیا به این نتیجه رسیده که "به احتمال زیاد" روسیه مسئول این حمله است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فشار ترامپ به شرکت سازنده چیپ های کامپیوتری – وال استریت ژورنال
کاخ سفید اعلام کرد که شرکت Qualcomm تهدیدی برای امنیت ملی است. دونالد ترامپ این شرکت را بلوکه کرد که اقدامی برای جلوگیری از شدت گرفتن مسابقه تسلیحاتی بین آمریکا و چین برسر فن آوری پیشرفته است.اگرچه شرکت Broadcom سنگاپوری است. آمریکا معتقد است توافق با این شرکت خارجی در رقابت فن آوری میان چین و آمریکا تاثیر می گذاشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*«شی» خواستار محیط پاک سیاسی – چاینا دیلی
«شی جینپینگ» رئیس جمهور چین خواستار ساخت محیط سیاسی پاک و محافظت از قدرت حزب کمونیست شد. وی افزود محیط سالم سیاسی باعث اتحاد مقامات می شود.همزمان با این سخنان قوانین تازه مبارزه با فساد درحال شکل گیری است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*عقب نشینی ترامپ از کنترل سلاح – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ وعده کنترل خرید سلاح را کنار گذاشت و از نبود حمایت سیاسی برای افزودن محدودیت سنی برای خرید سلاح صحبت کرد که بیانگر واضح سرخم کردن وی درمقابل انجمن ملی سلاح بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار