کد خبر: ۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
پست‌بانک‌ایران درهفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.
پست‌بانک‌ایران موفق به دریافت گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در مراسم اختتامیه این جشنواره و اعطای جوایز شهید رجائی که همزمان با صد و چهل و یکمین سالگرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد قابل توجه شاخص‌های توسعه ICT در سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ITU ایران بیشترین رشد شاخص‌های ICT در آسیا و دومین کشور از این نظر در دنیا بوده است.
وی افزود: برای توسعه شاخص های ارتباطی باید با کمک جوانان و استفاده از ظرفیت‌ها جهت توسعه تحول دیجیتال گام برداریم که باعث افزایش بهره وری، اشتغال، رفاه عمومی و ثروت ملی در کشور است.
آذری جهرمی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی ویژه ای برای توسعه اشتغال آغاز کردیم اظهارداشت: با نظر مثبت رئیس جمهوری و دستوراتی که داشتند و باتوجه به نوع نگاه حمایتی مجلس بخصوص کمیسیون صنایع و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، مذاکرات را برای نهادینه کردن شاخص ها آغاز کردیم تا بدانیم هوشمندسازی ساختمان ها، شهر، کشاورزی، انرژی و سلامت در چه وضعیتی قرار دارد و به چه مرحله ای قرار است در سال آینده برسد.
بالاترین مقام مسئول حوزه ICT کشور همچنین از دستور رییس جمهوری مبنی بر اعلام عمومی سند تحول دیجیتال و ارایه شاخص ها خبر داد و گفت: باید اعلام کنیم چه میزان از کشاورزی، شبکه علمی، ساختمان ها هوشمندسازی هستند و به چه میزان می خواهند برسند.
گفتنی است: این گواهینامه برای مدیریت کیفیت در خدمات اینترنت درراستای انطباق فعالیت‌های پست بانک ایران با استانداردهای جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر گردیده و برنامه‌ریزی و فعالیت‌های چشمگیری برای تحقق کامل استانداردهای مربوطه در خدمات بانک انجام گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: