کد خبر: ۵۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
افشای عجایب دیدار استقلال و العین
دیدار تیم های استقلال ایران و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید و ادعاهای عجیبی در پایان این دیدار مطرح شد. سرمربی تیم فوتبال العین مدعی شد که فردی از داخل ایران اطلاعات استقلال را در اختیارش قرار داده است.
جاسوس استقلال شناسايى شد
مامیچ سرمربی تیم فوتبال العین امارات بعد از تساوی برابر استقلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد که با کمک برخى از دوستانش در ایران توانسته تیم وینفرد شفر را آنالیز کند، که در حال حاضر تنها رد پاى یک نفر در این میان دیده مى شود.

شنیده‌ها حاکى از آن است که میک مک در مورت مربی ایرلندی سابق استقلال که سابقه کار در العین امارات را دارد براى ارائه این اطلاعات به مامیچ اقدام کرده است.

به این ترتیب انگشت اتهام به سمت فردى است که پیش از این در استقلال به عنوان مربى بدنساز کار مى کرد و برخى به خاطر حضور او در العین این موضوع را مطرح کردند.

گفته مى شود دوستان شفر در امارات تائید کردند که اطلاعات استقلال توسط مربی بدنساز سابق این باشگاه به العین‌ها انتقال داده شده است.

گفتنى است مک در مورت در هفته هشتم سرمربی موقت استقلال بود و چند هفته‌ای در کنار شفر به عنوان دستیار حضور داشت، اما سرمربی آلمانی بعد از چند هفته عذر این مربی را خواست.

اما درباره این موضوع یکى از مدیران استقلال گفت: فکر نمى کنم این چنین باشد و او به اطلاعات استقلال دسترسی ندارد و از طرفى در حال حاضر آنقدر فیلم بازى تیم‌ها در دسترس است که بدون شک رقیبان به خوبى یکدیگر را آنالیز مى کنند و نیازى به جاسوس و ارائه اطلاعات نیست.

این البته تنها عجایب بازی این دو تیم نبود.

تیم استقلال ایران به دلیل ناداوری در دیدار رفت مقابل العین که به تساوی 2 بر 2 انجامید انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت و از آن مهمتر شکست 6 بر یک استقلال در دور قبلی لیگ قهرمانان آسیا پسران آبی را آماده برای انتقام از  اماراتی ها کرد.

دیدار برگشت دو تیم استقلال و العین امارات در ورزشگاه آزادی پس از کش و قوس فراوان در حضور بیش از 85 هزار تماشاگر با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اماراتی ها به خواسته خود برسند هر چند که استقلال در صدر ماند و انتقام به تعویق افتاد.

از نکات عجیب این بازی که جالب توجه بود چند مورد را انتخاب و بررسی کردیم:

عجایب دیدار استقلال و العین فاش شد

1- حضور بیشمار تماشاگران استقلال در این بازی از عجایب محسوب می شد چرا که آنها حتی در دربی بزرگ پایتخت هم اینقدر تماشاگر نداشتند و در عین حال بدون کوچکترین آشوب و جنجال و ترقه و نارنجک بازی در کمال آرامش این بازی برگزار شد که شاید برای خوشبین ترین فوتبالی هم تصورش ممکن نبود.

عجایب دیدار استقلال و العین فاش شد

2- فرهاد مجیدی در استادیوم حضور داشت و البته تا اینجا کار عجیب نبود اما اصرار او برای ماندن در ورزشگاه حتی پس از خروج خیلی ها شبهاتی را بوجود آورد.
فرهاد مجیدی در استادیوم ماند و شفر از این موضوع مطلع بود و در همان زمان بود که شفر به سرعت خود را به مدیران العین رساند و البته گفته می شود بعد از خوش و بش شماره تلفن هایی رد و بدل شده است.
نوع رسیدن شفر به اتو بوس العین که با دویدن همراه بود و پس از آن شماره گرفتن کمی عجیب به نظر می رسید.
یادمان نرود که فرهاد گزینه استقلال برای مربیگری است و مامیچ هم قرار است از العین جدا شود.

عجایب دیدار استقلال و العین فاش شد

3- عمر عبدالرحمن در پایان بازی مدعی شده است که شفر از بازیکنانش خواسته که او را بزنند و این ادعای جنجالی شاید دعوای العین و استقلال را به روز های آتی هم موکول کند.

عجایب دیدار استقلال و العین فاش شد

4- برخی سایت های اماراتی مدعی شدند که داور بازی یک پنالتی نادرست به سود استقلال اعلام کرده است و این ادعا در حالی است که پس از پایان بازی رفت و پنالتی های ناحق علیه استقلال در امارات این رسانه ها در سکوت مطلق بودند اما برخی کارشناسان داوری داخلی حق را به اماراتی ها دادند و اینهم از عجایب وطن پرستی برخی کارشناسان ایرانی است.

5- اظهارات حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال در مورد دلیل تساوی بسیار عجیب است.
او معتقد است که تماشاگران زیاد در استادیوم عامل استرس استقلالی ها شد و برخی بازیکنان نتوانستند در حد خود ظاهر شوند.
آقای زمانی یادش رفته که قرار بود آنها یار دوازدهم استقلال باشند اگر استقلال بازی را نباخت با عامل انگیزشی تماشاگران بود.

عجایب دیدار استقلال و العین فاش شد

6- دست آخر آمدن یک موش در نشست خبری پایان خوشی بر ادعاهای شب گذشته بود که البته این ادعا برخلاف 6 ادعای بالا واقعیت داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار