کد خبر: ۵۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
شعبه بلوار هاشمیه مشهد به عنوان 328مین شعبه بانک پارسیان با حضورمدیران بانک پارسیان و مسئولان شهر مشهد، گشایش یافت.
افتتاح سیصد و بیست و هشتمین شعبه بانک پارسیان

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ در آیین گشایش این شعبه که صنعتی‌نژاد، مشاور عالی بانک، خلیل‌پور، مدیر امورشعب، بیژنی، مدیر امورپشتیبانی، وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی، مهرگان، رییس حوزه مشهد از بانک پارسیان و همچنین دکتر اسلامی، مدیرعامل سازمان انتقال خون استان و کسبه و تجار محل حضور داشتند، ناصر صنعتی‌نژاد، مشاور عالی بانک پارسیان با بیان اینکه بانک پارسیان، از پیشگامان صنعت بانکداری خصوصی و آغازگر تحول در خدمت‌رسانی به مشتریان است، گفت: برند بانک پارسیان نشات گرفته از قدمت، ارایه خدمات نوین و مشتری‌مداری است که توانسته با ارایه خدمات و محصولات نوین به‌عنوان بانکی پیشگام، در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی بدرخشد.
صنعتی نژاد با تاکید بر اینکه بانک پارسیان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، خاطرنشان کرد: در این بخش به‌طور ویژه می‌توان از همراهی بانک پارسیان برای حل معضل سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج(ع) با هماهنگی بانک مرکزی نام برد. این بانک با قبول پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران نشان داد که مشتری‌مداری برای پارسیان بسیار مهم و با هدف صیانت از منافع س‍پرده‌گذاران انجام می‌شود.
مشاورعالی بانک پارسیان، افزود: همچنین در همین راستا بانک پارسیان با اختصاص بودجه تقویم و سررسید به مناطق زلزله زده و ساخت مراکز بهداشت، نشان داد که توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد. 
دکتر اسلامی، مدیرعامل سازمان انتقال خون استان خراسان نیز در آیین گشایش این شعبه با بیان اینکه مدیران بانک پارسیان نسبت به سرمایه مردم بسیار دغدغه دارند، گفت : در کشور ما نظام بانکی از سوی صندوق‌ها و موسسات غیر‌مجاز ضربه‌های زیادی متحمل شده‌ و مردم انتظار دارند که اطمینان و اعتماد به بانک‌ها افزایش یابد که من تجلی آن را به عینه در بانک پارسیان شاهد هستم.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان بانک پارسیان بسیار زحمتکش وخدوم هستند، خاطر نشان کرد: رابطه صمیمانه با مشتریان و ارایه خدمات نوین به آنها از مسائل مهم در بانکداری است که این رفتار در بانک پارسیان مشهود است.

نام:
ایمیل:
* نظر: