کد خبر: ۵۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
با فرارسیدن روزهای بهاری نوروز که بوی سفر می‌دهند، بسیاری از هموطنان، چمدان می‌بندند و می‌خواهند که در سفرهای داخلی و خارجی تجربه‌های جدیدی کسب کنند.
آرامش در سفر را با بیمه‌های مسافرتی بیمه ملت تجربه کنید

با فرارسیدن روزهای بهاری نوروز که بوی سفر می‌دهند، بسیاری از هموطنان، چمدان می‌بندند و می‌خواهند که در سفرهای داخلی و خارجی تجربه‌های جدیدی کسب کنند. هزینه‌ای اندک برای دریافت بیمه مسافرتی، می‌تواند از بروز هزینه‌های سنگین غیرمترقبه جلوگیری و طعم سفر را شیرین‌تر کند. به همین‌منظور با مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه ملت به گفت‌وگو نشستیم که ماحصل آن را در پی می‌خوانید:
 مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه‌ملت، در خصوص بیمه حوادث مسافران عازم به خارج از کشور گفت: هموطنانی که قصد مسافرت‌های خارج از کشور را دارند می‌توانند با خرید بیمه‌ مسافرتی، سفر خود را کم‌خطر کرده و با خاطری آسوده از تعطیلات خود لذت ببرند.
شاهزاده‌احمدی در توضیح بیمه‌نامه مسافران عازم به خارج از کشور اظهار کرد: این بیمه‌نامه، عارضه‌های ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی، صدمات بدنی و بیماری بیمه‌شده که پس از شروع سفر به خارج بروز کرده و موجب درخواست امداد از طرف بیمه‌شده یا نمایندگان او شود را تحت پوشش قرار می‌دهد. 
وی با اشاره به همکاری بیمه‌ملت با دو شرکت کمک‌رسان آلمانی (شرکت بیمه رایز شوتز) و ترکیه‌ای (شرکت بیمه رمد) بیان کرد: اعتبار بیمه‌نامه مسافران عازم به خارج از کشور از زمان خروج بیمه‌شده از کشور آغاز می‌شود. 
وی، جابه‌جایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول سفر در اثر بیماری یا حادثه را از مزیت‌های این بیمه‌نامه برشمرد و ادامه داد: پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان خارج از کشور؛ پرداخت هزینه‌های فوریت دندان‌پزشکی؛ بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه‌شده به کشور؛ بازگرداندن جسد متوفی؛ سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده و بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده نیز در تعهدات این بیمه‌نامه است.
مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه‌ملت، دیگر مزیت‌های بیمه‌نامه مسافران عازم به خارج از کشور را این‌گونه تشریح کرد: تحویل دارو؛ ارسال پیام و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری؛ حواله تضمین وجوه نقد؛ حواله وجوه نقد؛ فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور؛ معاضدت حقوقی؛ جبران خسارت فقدان بارتحویلی به هواپیما؛ جبران خسارت تأخیر در ورود بار همراه مسافر؛ یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی و تأخیر در حرکت نیز در این بیمه‌نامه تحت پوشش قرار می‌گیرند.
وی بیمه‌نامه مسافران ورودی به ایران را نیز مربوط به مسافرانی دانست که به کشور جمهوری اسلامی ایران مسافرت می‌کنند؛ و افزود: در صورتی كه بيمه‌شده خارجی در مدت اعتبار اين بيمه‌نامه، دچار بيماري يا صدمات بدنی ناشی از حادثه شود و يا قرنطينه اجباری پزشكی ضروری شود، بيمه‌گر موظف است خدمات تحت پوشش را سازماندهي و هزينه‌های مرتبط با آن را پرداخت کند.
حوادث گروهی تورهای مسافرتی
شاهزاده‌احمدی ارائه بیمه‌نامه حوادث تورهای مسافرتی را در راستای تأمین امنیت و آرامش مسافرانی که در داخل یا خارج از کشور با هر وسیله نقلیه به سفرهای تفریحی، آموزشی، ماموریت، اردوهای ورزشی و... می‌روند؛ ذکر کرد و افزود: بازه سنی این بیمه‌نامه از بدو تولد تا 80 سالگی است و با توجه به امکان ارائه پوشش‌های اضافی، این بیمه‌نامه برای بیمه کردن تورهای داخلی و خارجی و اردوهای تحصیلی بسیار مناسب است.

نام:
ایمیل:
* نظر: