کد خبر: ۵۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
بیمه ملت، با هدف آسایش بیمه‌گزاران و افزایش رضایت‌مندی آنان با ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات نوروز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.
بیمه ملت در تعطیلات نوروز همراه شماست

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه‌ملت، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت، شعب، نمایندگان و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرو، در ایام نوروز، فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران هستند.
بر اساس این گزارش، نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز 97، «مراکز خسارت جانی و مالی خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران و پشتیبانی از آنان در هنگام نیاز، خدمات خود را به مراجعان و زیان‌دیدگان ارائه می‌دهند.
همچنین «شعب بیمه‌ملت» در شهرهای تهران، شیراز، یزد، مشهد و منطقه آزاد انزلی همه روزه در ایام نوروز پذیرای بیمه‌گزاران هستند.
نمایندگان بیمه ملت نیز در سراسر کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات نوروز همراه بیمه‌گزاران بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنان هستند.
همچنین، مرکز ارتباطات بیمه‌ملت در تعطیلات نوروز نیز همچون سال‌های گذشته، با شماره تماس 85333-021 آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است. این مرکز در تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته فعال بوده و کلیه مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوطه با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.


مشخصات مراکز کشیک فعال خسارت جانی و مالی خودرویی در سراسر کشور، شعب بیمه‌ملت و نمایندگان صدور منتخب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز 1397 را می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر مشاهده کنید.


مراکز خسارت مالی خودرویی بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1397)
مراکز خسارت جانی خودرویی بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1397)
نمایندگان (صدور) بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1397)
شعب بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1397)

مرکز ارتباطات بیمه‌ملت  02185333

نام:
ایمیل:
* نظر: