کد خبر: ۵۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
بانک ملی ایران در جدیدترین اقدام و در راستای تکمیل سبد محصولات مختلف خود، تقویم دیجیتالی را با نام "تقویم ملی" با امکانات منحصر به فرد تهیه و رونمایی کرد.
تقویم دیجیتال بانک ملی ایران جایگزین سررسیدهای کاغذی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اجرای این اقدام ویژه، گامی جدی برای صرفه جویی در مصرف کاغذ محسوب می شود و با توجه به علاقه و تمایل افراد به ویژه نسل جوان در استفاده از ابرازهای دیجیتال و الکترونیک، همچنین به دلیل عدم چاپ سر رسید در سال جاری توسط بانک ملی ایران و اهدای هزینه آن به زلزله زدگان کرمانشاه، بانک ملی ایران در جدیدترین اقدام خود تقویم دیجیتالی با نام تقویم ملی را آماده کرده و در دسترس هموطنان گذاشته است.

این برنامه علاوه بر امکانات معمول در تقویم، ویژگی های جالب و کاربردی برای افراد در نظر گرفته است؛ از جمله این ویژگی ها می توان به اوقات شرعی، تبدیل تاریخ، قطب نما، دفترچه یادداشت، یادآور (زمان دارو، اقساط و جلسات)، لیست کارهای هفته، چک ها، هشدار و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین این امکان در این تقویم وجود دارد که مشتریان و علاقه مندان بتوانند مهمترین اخبار مربوط به بانک ملی ایران را به ویژه در بخش خدمات، تسهیلات و جشنواره ها دنبال کنند.

امکان دریافت نسخه اندروید این تقویم دیجیتال هم اکنون از طریق وبسایت و کانال تلگرام بانک وجود داشته و نسخه ios آن نیز بزودی بارگذاری خواهد شد.

شایان ذکر است در آینده نزدیک امکان دریافت این برنامه از طریق  از طریق اپ استور، گوگل پلی و بازار نیز فراهم خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: