کد خبر: ۵۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: عمیق تر شدن تنش تجاری اروپا و آمریکا، بهبود وضعیت اقتصادی پورتوریکو، کاهش ریسک در اقتصاد چین و پوتین، حکومت تقسیم ناشدنی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*عمیق تر شدن تنش تجاری اروپا و آمریکا - فایننشیال تایمز
وزارت خزانه داری آمریکا با اعمال مالیات فن آوری تنش جنگ تجاری و تعرفه های دولت ترامپ بر اتحادیه اروپا را عمیق تر کرد. این درحالی است که بروکسل تلاش دارد تا خود را از تعرفه فولاد مستثنی کند.
ولادیمیر پوتین؛ مردی برای تمام فصول!

*بهبود وضعیت اقتصادی پورتوریکو – وال استریت ژورنال
باوجود خسارات ناشی از طوفان در پورتوریکو، چشم انداز اقتصادی روشنی برای این کشور شده است و کاهش احتمال ورشکستگی باعث شده تا ارزش اوراق قرضه این کشور افزایش یابد.ارزش اوراق قرضه  این کشور رشد 13.8 درصدی داشته است.
ولادیمیر پوتین؛ مردی برای تمام فصول!

*کاهش ریسک در اقتصاد چین – چاینا دیلی
اقتصاد چین به مرحله تازه ای از رشد اقتصادی وارد می شود. به گفته کارشناسان این مرحله با خطرات بزرگ به دلیل بدهی های دولت های محلی روبرو است اما این مرحله در دوران انتقالی اقتصادی چین اتفاق می افتد که با اصلاحات ساختاری همراه بوده است و رشد در سال 2018 بین 5 تا 6 درصد خواهد بود و خطر کم شده است.
ولادیمیر پوتین؛ مردی برای تمام فصول!

*پوتین، حکومت تقسیم ناشدنی – لوفیگارو
رئیس جمهور روسیه از نقطه انتخاب شدن گذشته است و یکشنبه برای چهارمین دوره رئیس جمهور خواهد شد. منتقدان ولادیمیر پوتین معتقدند وی به سرکوب مخالفان ادامه خواهد داد.
ولادیمیر پوتین؛ مردی برای تمام فصول!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار