کد خبر: ۵۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن حضور در دو شعبه دانشگاه تهران و فخر رازی، با همکاران این واحدها دیدار وگفت وگو کرد.
بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از دو شعبه دانشگاه تهران و فخر رازی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این دو شعبه، در جریان مسائل و موضوعات و روند فعالیت آنها در روزهای پایانی سال قرار گرفت.

همچنین در ادامه بازدید، مدیر عامل ضمن صحبت با همکاران و تقدیر از تلاش های آنها در شلوغی روزهای کاری پایانی سال رهنمودهایی را جهت تعامل بیشتر با مشتریان ارائه کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تشکر از تمامی کارکنان و روسای شعب به خاطر تلاش‌ها و خدمات ارزنده آنها در طول سال 96، از همکاران درخواست کرد در روزهای پایانی سال با تلاش بیشتر در خدمت رفاه مشتریان بانک باشند و در ایام تعطیل نیز براساس برنامه اعلام شده، خدمات خود را به هموطنان عزیز تداوم ببخشند.

حسین زاده خدمات رسانی به مردم را ارزنده ترین توفیق خدا برای کارکنان بانک برشمرد و گفت ارائه صادقانه و با روی گشاده چیزی است که از یک بانک ۹۰ ساله و برخواسته از بطن جامعه و کارکنان آن انتظار می رود.
وی افزود : مردم قدردان زحمات کارکنان نظام بانکی که در همه شرایط و بی توجه به گرما و سرما و تعطیل خدمت رسانی می کنند هستند و با اعتمادشان پاسخ این زحمات را می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: