کد خبر: ۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مجمع بازرسی و حسابرسی استان فارس، گفت: توجه و اهمیت به بخش های نظارت و بازرسی در بانک، یک ضرورت انکارناپذیر است.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد: نظارت و بازرسی یک ضرورت انکارناپذیر در بانک است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در مجمع بازرسی و حسابرسی این استان، گفت: از همه همکاران انتظار می رود بر رعایت دستورالعمل ها، بخشنامه های صادره و ارزیابی ها، اهتمام ورزند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود ضمن آنکه بخش های نظارتی و بازرسی باید بر حُسن رعایت این موارد نظارت داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به انواع و اقسام انحرافات و تخلفاتی که در حوزه پولی و بانکی وجود دارد بی توجهی به بخش های نظارتی می تواند موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای بانک شود لذا توجه و اهمیت نظارت و بازرسی یک ضرورت انکار ناپذیر در بنگاه های اقتصادی است.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان فارس اشاره کرد و گفت: استان فارس دارای ویژگی های خاصی به لحاظ اقتصادی، کشاورزی و گردشگری است لذا باید با در نظر این شرایط جایگاه بانک مهر اقتصاد در استان را ارتقاء دهیم.

ایمانی افزود: با تلاش همه همکاران استان فارس می تواند به جایگاه حقیقی خود در زمینه مصارف، منابع و سودآوری دست یابد و در رده 3 استان نخست قرار گیرد.

وی در ادامه نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت هایی است که همه همکاران در بخش های مختلف باید اقدامات و فعالیت های خود را بر اساس این برنامه های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.

ایمانی به بازسازی و زیبا سازی 7 شعبه بانک در استان فارس اشاره کرد و گفت: افتتاح این شعب در بازه زمانی یک ساله نشانگر نگاه مثبت و متفاوت تیم پشتیبانی است به طوری که همکاران این معاونت در تلاشند تا با استاندارد سازی فضای شعب، شرایط بهینه را برای ارتقا جایگاه استان فراهم سازند.

گفتنی است در حاشیه سفر مدیر عامل بانک به استان فارس، ساختمان جدید شعبه فراشبند افتتاح و به بهره برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: