کد خبر: ۵۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
نگاهی به نسخه چینی بی ام و در بازار خودروی ایران
برلیانس H330 برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش گذاشته شد. این خودرو در 2 نسخه گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده که حداکثر سرعت این سدان شهری 170 کیلومتر در ساعت است.
با برلیانس H330 بیشتر آشنا شوید
شرکت برلیانس در سال ۱۹۹۲ میلادی توسط شخصی به نام یانگ رو ، فعالیت خود را آغاز کرد.

این کمپانی چینی تا سال ۲۰۰۲ میلادی تنها به ساخت مینی‌بوس اشتغال داشت.

در سال ۲۰۰۳ میلادی قراردادی بین این شرکت و کمپانی ب ام و امضاء شد و در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهایی همچون روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر، کویت و الجزایر و دیگر کشورها صادر می‌شود.

برلیانس H330

همانطور که گفته شد برلیانس شریک تجاری بی ام و آلمان است و به همین دلیل در طراحی این مدل،  از ب ام سری ۱ الهام گرفته شده است که با نگاهی دقیقتر به طراحی بدنه‌ این خودرو، به خوبی می‌توان به رابطه‌ نزدیکش با شریک باواریایی پی برد.

برلیانس H330

برای نخستین بار در آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی، از برلیانس H330 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد.

در نمای جلویی H330 با یک درب موتور حجیم روبرو هستید سپر جلو دارای خطوط زیادی است که در پایین آن مه‌شکن‌های دایره‌ای شکل قرار دارد در نمای بغل هم به خطوط سیال و پف کرده گلگیرها بر خواهیم خورد نمای عقب با فرم چراغ‌های تیز و خطوط تیز درب صندوق طراحی شده است. 

 

برلیانس H330

برلیانس H330 از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 که 103 اسب بخار در 5800 دور دردقیقه و گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه تولید می کند برخوردار است .

این خودرو در 2 نسخه گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده که حداکثر سرعت این سدان شهری 170 کیلومتر در ساعت است .

مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 6.7 لیتر بوده البته با ذکر این نکته که  باک برلیانس ،از ظرفیت  55 لیتر بهره مند است.

برلیانس H330

برلیانس H330

با توجه به اینکه برلیانس h330 در 2 نسخه گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می شود امکانات رفاهی و ایمنی این نسخه ها  اندکی با یکدیگر تفاوت دارد.

برلیانس H330

از جمله امکانات گیربکس اتوماتیک به ترمز های جلو عقب دیسکی از نوع ABS , EBD، کیسه هوا برای کلیه سرنشنان ،تهویه مطبوع اتواتیک ،سانروف،صندلی برقی راننده،سنسور پارک دنده عقب ،بسته شدن پجره بوسیله ریموت،دکمه استارت،سیستم صورت حرفه ای با 6 بلند گو اشاره کرد اما در نسخه جعبه دنده دستی این خودرو از رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل دربها هنگام تصادف برخوردار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار