کد خبر: ۵۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
سرخ پوش ها برابر نسف قارشی به تساوی رسیدند
تیم فوتبال پرسپولیس که برای صدرنشینی در گروه خود نیاز به پیروزی برابر نسف قارشی داشتند با تساوی برابر این تیم ازبکستانی به مرحله بعدی صعود کرد.
صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان
تیم فوتبال پرسپولیس که برای صدرنشینی در گروه خود نیاز به پیروزی برابر نسف قارشی داشتند با تساوی برابر این تیم ازبکستانی به مرحله بعدی صعود کرد.

در ادامه هفته پنچم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ تیم فوتبال پرسپولیس در ازبکستان مهمان تیم منسف قارشی بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند ، محمد انصاری ، حسین ماهینی ، سیدجلال حسینی ، صادق محرمی ، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه ، وحید امیری(۸۵ شایان مصلح)، سیامک نعمتی(۶۹ احمد نورالهی) ، فرشاد احمدزاده و علی علیپور(۹۲ بشار رسن) به میدان رفت.

در نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند و هر چند صاحب موقعیت های کم تعدادی شدند اما نتوانستند دروازه ها را به طور جدی با خطر مواجه کنند.

در نیمه دوم پرسپولیس موقعیت هایی برای گلزنی داشت اما نتوانست به گل برسد. در یکی از این موقعیت ها احمد نورالهی در دقیقه ۷۰ ضربه ای را به سمت دروازه تیم میزبان شلیک کرد که این ضربه پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۰ حرکت انفرادی نورالهی با پاس عمقی وی همراه شد که این پاس به علیپور رسید و وی اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی توسط کواتوف مهار شد. چهار دقیقه بعد کمال کامیابی نیا قصد داشت از میانه های زمین توپ را پشت دروازه بان نسف قارشی وارد دروازه کند که ضربه او را گلر حریف به سختی راهی کرنر کرد.

شاگردان برانکو با این تساوی ۱۰ امتیازی شدند و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کردند. تیم نسف قارشی هم با این تساوی ۷ امتیازی شد و از آنجایی که در بازی رفت با سه گل حریف را شکست داده بود در بازی رودررو هم پیش است و صعودش به مرحله بعدی قطعی است. بازی پرسپولیس و السد که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تعیین کننده تیم اول گروه سوم خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار