کد خبر: ۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
گراوند، استاندار بوشهر با اشاره به تاثیر توسعه بانکداری اسلامی در رشد و رونق اقتصادی بيان داشت: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه يکي از ابعاد مهم بانکداري اسلامي است که موجبات پيشرفت در زمينه هاي اقتصادي و بهبود معيشت مردم را به همراه دارد.
ترویج قرض الحسنه نقش بسزایی در بهبود معیشت مردم دارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، گراوند، استاندار بوشهر با توجه به گزارش عملکرد ده ساله بانک بیان داشت: اهتمام کاركنان این بانك در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي و ترويج فرهنگ قرض الحسنه، نقش موثري در بهبود معيشت مردم و ارتقاء جايگاه بانك قرض الحسنه مهرايران داشته است.
وی افزود: این بانک با دیدگاه خیرخواهانه فعاليت هاي مثبت و مطلوبي در عرصه هاي اشتغالزايي، بهداشت و درمان، معيشت و ازدواج جوانان دارد و خدمات و طرح هاي تسهيلاتي آن، گره گشاي آحاد جامعه مي باشد.
استاندار بوشهر، نیروی انسانی جوان، مستعد و با انگیزه را از سرمايه هاي بانک دانست و گفت: توجه، تفکر و تعهد کارکنان بانك قرض الحسنه مهرايران يكي از نقاط قوت آن است كه امكان توسعه بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه را براي اقصي نقاط كشور فراهم آورده است.
در این دیدار، پاساد مدیر شعب استان بوشهر گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در زمينه هاي پرداخت تسهيلات براي ازدواج جوانان، اشتغال و رفع مايحتاج ضروري زنان سرپرست خانواده، توانمندسازي مددجويان کميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين کمک به آزاد سازي زندانيان ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: