کد خبر: ۵۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
بانک تجارت مسابقه "عکس حرفه ای ها " را تا پایان فروردین ماه 97 تمدید کرد.
تا پایان فروردین 97همچنان  حرفه ای باشید

 بانک تجارت در ایام نوروز 97 با هدف ایجاد فضای شور و نشاط نوروزی درمیان کاربران فضای مجازی و ایجاد فرصت تعامل بیشتر با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس "حرفه ای ها" را در   شبکه های اجتماعی برگزار کرد که مهلت شرکت در این مسابقه به دلیل استقبال کاربران تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ماه جاری عکسهای سلفی خود در کنار هر یک از افراد حرفه ای که مهارت ویژه ای در شغل یا زندگی شان( آشپز ، راننده ، ورزشکار ، تعمیرکار و ... ) دارند را در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند. از بین عکس های منتشر شده توسط کاربران پس از داوری، 26 عکس برگزیده  بمناسبت نیمه شعبان در نیمه اول اردیبهشت ماه  معرفی و جوایز مسابقه به برندگان اهدا می شود.
کاربران درنظر داشته باشند ، انتشار عکس به صورت عمومی به گونه ای که بازدید عکس در تلگرام و پسند( لایک) پست در اینستاگرام قابل مشاهده باشد و درج هشتگ "# حرفه_ای_ باشید " زیر پست مربوط به عکس برای شرکت در مسابقه"حرفه ای ها" الزامی بوده و خلاقیت و رعایت اصول عکاسی از معیارهای اصلی انتخاب عکس های برگزیده است.بانک در پایان مسابقه" حرفه ای ها " ازطریق صفحات رسمی خود در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، مجموعه ای از عکس های ارسالی که از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند را منتشر می کند .
علاقه مندان، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک تجارت مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: